hallo,
ik heb 6 weken geleden ook al iets geplaatst over dat Alana mogelijk een heupdysplasie zou hebben en toen is er een echo gemaakt en daar konden ze niet veel op zien. dus we hadden de keuze of een rontgenfoto of 6 weken wachten en dan een echo.
omdat een rontgenfoto ook weer straling geeft kozen we voor de 6 weken wachten.
dus vanochtend weer naar het ziekenhuis geweest voor de 2de echo.
ze konden weer niet veel zien en er moest toch een rontgenfoto gemaakt worden.
balen!
Alana moest helemaal kaarsrecht liggen dus die begon te jammeren.
ik kreeg een zware jas vol lood aan.
ik moest mijn kleine meisje in een soort houdgreep houden en heel stevig vasthouden.
dat vonden we allebei niet leuk.
mijn lieve meid jammerde een beetje maar heeft niet gehuild. wat een grote meid is het toch!
en direct na de foto weer een grote lieve lach geven. zo'n stoere meid!
ze zeiden dat ze niks zagen op de foto maar de definitieve uitslag komt over 4 a 5 dagen bij de huisarts. dus dan horen jullie meer.
groetjes Miranda
ik heb 6 weken geleden ook al iets geplaatst over dat Alana mogelijk een heupdysplasie zou hebben en toen is er een echo gemaakt en daar konden ze niet veel op zien. dus we hadden de keuze of een rontgenfoto of 6 weken wachten en dan een echo.
omdat een rontgenfoto ook weer straling geeft kozen we voor de 6 weken wachten.
dus vanochtend weer naar het ziekenhuis geweest voor de 2de echo.
ze konden weer niet veel zien en er moest toch een rontgenfoto gemaakt worden.
balen!
Alana moest helemaal kaarsrecht liggen dus die begon te jammeren.
ik kreeg een zware jas vol lood aan.
ik moest mijn kleine meisje in een soort houdgreep houden en heel stevig vasthouden.
dat vonden we allebei niet leuk.
mijn lieve meid jammerde een beetje maar heeft niet gehuild. wat een grote meid is het toch!
en direct na de foto weer een grote lieve lach geven. zo'n stoere meid!
ze zeiden dat ze niks zagen op de foto maar de definitieve uitslag komt over 4 a 5 dagen bij de huisarts. dus dan horen jullie meer.
groetjes Miranda