echo in ziekenhuis of??

Hoi,

Ik heb hier echt geen verstand van het is voor mij de eerste keer en aangezien we nog niemand wat vertellen hoop ik dat jullie wat adviezen hebben.
Ik heb zelf een afspraak staan voor een eerste echo op 13 augustus in het ziekenhuis, maar nu lees ik bij meerdere dat zij deze doen bij de verloskundige of een echobureau? Kan iemand mij misschien vertellen wat het verschil is tussen deze dingen? En doe ik er verstandig aan om dit in het ziekenhuis te doen of kan ik net zo goed bij mijn vk komen? Ben net vorige maand 26 geworden en medisch gezien helemaal in orde en begreep dat je eerder naar het ziekenhuis gaat als je medische klachten hebt.

Gr Jenny

Omdat ik bij de huisarts mn controle's doe, ga ik naar het ziekenhuis voor mn echo's... Bij deze zwangerschap maar ook bij mijn vorige zwangerschap. Volgens mij zit er geen verschil tussen!

Groetjes daphne 12+4

Het voordeel van zkh is (vind ik) is dat de echo´s mooier en duidelijker zijn...
Het maak verder niets uit waar je je zwangerschap loopt, als je er zelf maar een goed gevoel bij hebt!

Liefs, Nicole 7w6d

Mijn verloskundige en echoscopist zit gewoon in het ziekenhuis. Bij ons in de regio is er geen andere optie. Het heeft bij mij niets met een medische indicatie te maken. Ik zou je er geen zorgen over maken.

Groetjes

Ik moest naar het ziekenhuis omdat mn verloskundige geen echo apparaat heeft, dus laten ze het in het ziekenhuis doen.
De echo's zijn daar vaak beter omdat ze beschikken over betere apparatuur.

Liefs Jen

Terug
Bovenaan