echo ivm onzekerheid termijn...

Hey meiden,

Ik heb gisteren de VK gebeld, en krijg 17 mei een echo, dit omdat we niet helemaal zeker zijn van hoelang we nu zwanger zijn.... Ik loop al zeker 2 weken met kwaaltjes die bij een zwangerschap passen...

Ik heb de vorige maand een 26 daagse cyclus gehad met een zeer korte en milde bloeding waarbij ik toen dacht dat het een onttrekkings bloeding of ook wel innestelingsbloeding genoemd, kon zijn.... De huisarts zei direct nee joh dat komt vast omdat je nog maar net met de pil gestopt bent... Ehh nou oke... dan zien we de volgende ronde wel weer...

Uitgaande van de normale cyclus die ik altijd had (28 dagen) dan was gisteren mn NOD, maar uitgaande van de vorige "cyclus" zou ik afgelopen woensdag mn NOD hebben gehad....

Ik heb 3 monenten gehad wat leek op eisprong.... :s kortom er is helemaal niks duidelijk.... Omdat ik al een poos verschijnselen had ben ik op mn "eerste NOD" dus maar gaan testen, en dit was direct een knaltest.... Damn binnen paar sec dikke streep... Savonds samen getest met mn liefje, en ook toen binnen paar sec al duidelijke plus te zien....

Dus hele verhaal gedaan aan VK, en die zei ja kan wel dat we inderdaad verder zijn... Al ga ik er (om teleurstelling te voorkomen) niet vanuit....

Dus uitgaande van bovengenoemd verhaal kan mn uitgerekende datum dus ook 2 januari zijn maar ook in december ergens liggen....
Daarom krijg ik 17 mei een echo om te kijken hoever het ongeveer is.,... Verschil tussen 7 weken of 11 weken moet dan toch zeker goed te zien zijn... En mocht het dan toch 7 weken zijn dan moeten we het hartje in principe ook kunnen zien...

Kortom nog 2,5 week geduld en dan hopelijk mooie plaatjes van ons 2e wonder....

Hoi, nog even spannend. Zou stiekem wel leuk zijn als je verder bent. Dat scheelt weer. Het is dus nog even wachten wat de echo zegt of we je in december zien. Succes met wachten. ( hoe moeilijk het ook is) en misschien tot in december.

Groetjes esse (dec mama)

Terug
Bovenaan