echo.. jongen/meisje?

Wij hebben net de 20 weken echo gehad. We hebben aangegeven het geksacht niet te willen weten. Ik weet bijna zeker dat ik balletjes heb gezien. Nu twijfel ik heel erg om toch maar te bellen om te vragen wat het is. Voor mijn gevoel is het puur alleen een bevestignig van "van ja... u krijgt een zoon" Ik ben alleen bang... dat het wachten op de bevalling dan erg lang gaat duren en dat het moment dat je kindje op je buik wordt gelegd veel minder speciaal is. Wat vinden jullie? Ik wordt gek van mijn zelf!

wij wisten de vorige keer wel dat het een jongen werd     en ik persoonlijk vond het moment dat ie op mijn buik kwam nog even speciaal...
hoe ziet ie er uit...haartjes of niet....wat voor neusje...enz...

Maar je moet doen wat je zelf het beste lijkt

manon

Wij hebben er wel voor gekozen om het geslacht te weten.Ten eerste omdat het makkelijker is om het kamertje in te richten, maar ook kun je veel leukere kleertjes kopen en denk ik dat het idee van wat er in je buik groeit helderder wordt als je weet tegen wie je praat. Daarmee bedoel ik je jongens- of meisjesnaam. Ook denk ik dat het ophet moment dat jullie kindje geboren wordt, het je geen barst uitmaakt wat het geslacht is en dat je alleen maar blij bent dat het er is en dat het gezond is. Natuurlijk is dit mijn mening en moet je  zelf kijken wat je ermee doet  maar ik kan begrijpen dat het een lastige situatie is voor je.
Succes met kiezen.

Liefs,

Marian

Ook wij wisten de vorige keer dat het een jongetje zou worden, maar als dat kleine droppie op je buik wordt gelegd wil je alleen maar kijken, kijken en kijken hoe hij/zij eruit ziet en op dat moment (in ieder geval bij ons) doet het geslacht er niet toe.
Over een dikke week hebben wij de 20 weken echo dus ik ben beniewd.....

Je moet echter zelf de keus maken van wel of niet willen weten, daar kan niemand je in adviseren

hallo
ik vind ook dat je moet doen wat jij zelf wilt.
ik ben nu zwanger van onze tweede en net als bij de eerste weet ik het geslacht nu ook heeft echt niks met de bevalling te maken hoor dat is toch sowieso bijzonder wat het geslacht ook is en of je het weet of niet dan kijk je alleen naar je kleine op je buik.
misschien heb je het ook wel helemaal mis want er kan ook iets voor zitten waardoor het een jongentje lijkt.
doe wat jij wil succes ermee en een fijne zwangerschap.

Hi,

Ja ik zou het wel vragen, maar ik ben ook van het soort dat niet kan wachten tot de geboorte haha
Maar als je nu denkt dat het een jongen is ga je , je daar misschien toch teveel op instellen en dan meot je misschien heel erg overschakelen strax.

Ik weet sinds gisteren dat ik van een meisje in verwachting ben en ik moest echt even wennen aan het idee, had vanaf het begin het idee dat het een meisje was...

Nu ga ik volop roze jurkjes kopen!!!

xxx

ik was ook nieuwsgerrig en weet het sinds de echo een week geleden, maar tegenover familie en vrienden zeggen wij niets. Ze denken dat wij het niet wilden weten...
Denk ook dat het gewoon fantatisch zullen zijn om die kleine voor het eerst te zien dan het niet uitmakt of het een meisje of jongen is als iet maar gezond is

Ik heb maandag onze 20 weken echo... ik wil het zo graag weten (respect voor alle vrouwen en mannen die het pas bij de geboorte willen weten, want ik kan echt niet zo lang wachten). Ik heb geen enkele voorkeur qua geslacht en we hebben wel besloten om het gewoon aan iedereen om ons heen te vertellen, die maakt het namelijk al helemaal niet uit.
Ik denk (weet het niet, want ik ben zwanger van onze eerste) dat de geboorte sowieso erg bijzonder en heftig is, en ik ben inderdaad enorm benieuwd hoe hij of zij er dan uitziet...
Ik ben nu al zenuwachtig voor maandag... maar eigenlijk meer omdat ik zo graag wil weten of alles goed gaat met ons kindje!

Terug
Bovenaan