echo jongetje

A

Anoniem

Guest
he meiden
wij hebben te horen gekregen dat we een broertje voor ons dochtertje van net 2 krijgen
Heel leuk natuurlijk .heb een echo gehad met 18,5 week maar kan het nog niet helemaal geloven
en krijg nu de 20 weken echo met 2 weken (bij een ander echo bureau met 22 weken )
 mischien rare vraag zou iemand mij een duidelijke echo willen mailen van een jongetje en mischien een meisje dat ik het verschil en en beetje kan vergelijken mischien

en met hoeveel weken de echo is gemaakt

gr marijke 20 weken

misty_1980@msn.com

Hoi hoi,
Wij krijgen ook een jongentje,ik heb de echo gehad met 20 weken en daar was het goed op te zien.
Helaas de foto's die ik mee heb gekregen daar zie je het niet op,maar op de dvd die ik mee kreeg wel.
Ik vroeg aan de echoscopiste hoeveel zekerheid we hadden ,en in ons geval was het 100%.
Als er bij een jongentje echt duidelijk wat uitsteekt kan het geen meisje meer zijn
Als er niks heel duidelijk uitsteekt geven ze geen 100%zekerheid.

groetjes Merel

Kijk anders een op de site van  http://babyechoson.nl . Daar staan heel veel foto's op.

Groetjes

Judith

bedankt voor jullei antwoordt

allen de site die je opgaf doet het niet ga wel even verder google en
van de week al gedaan maar kwam niet echt op een site waar je het ook duidelijk zag

Hoi ik heb een hele duidelijke echo foto van ons zoontje wat in mn buik groeit ik heb hem alleen nog niet op de pc staan ik zal hem vandaag even proberen te scannen en dan zal ik hem je doorsturen

Groetjes Corina 31 wkn

Terug
Bovenaan