echo, maar nog geen duidelijk hartje

Beste meiden,

Kom net van het ziekenhuis voor de echo. Er zat wel duidelijk een vruchtje, maar een duidelijk hartslag was nog niet te zien. Volgende week vrijdag voor een herhaalde echo. Maar ik maak me toch wel zorgen. Misschien ben ik nog geen 7 weken?

Zijn er anderen met deze ervaring?

hey hey

wat verveelend.
maar het kan dat de hartslag is voor 7 weken nog onduidelijk te zien is. dan ben je gewoon iets te vroeg geweest met de echo. volgende week is het vast beter te zien.
waarom kreeg je eigenlijk zo vroeg al een echo?

ik heb het zelf wel afgelopen januari gehad, maar bij mij washet toen niet goed. ik ben nl zwanger van een donor dus kan het maar van 1 bevruchtings datum zijn en ik wist dus dat het niet goed was. helaas heb ik het kindje toen verloren, maar bij een normale situatie kan je natuurlijk een late eisprong gehad hebben en een late bevruchting en dan ben je een week minder ver zwanger.
heel veel succes! en je niet te druk maken.
we horen het volgende week wel!

groetjes muppetje

On dat is vervelend ja.
Is er geen kans dat je inderdaad minder lang zwanger bent dan je denkt?

Volgende week dus weer een echo.....ontzettend spannende week dus voor de boeg!

Ga leuke dingen doen, werken, zoek afleiding!

Lieve groetjes

Hai,
Het kan idd zijn dat het nog niet te zien is en dat je nog iets te vroeg bent. Dat kan zo met een paar dagen weer heel anders zijn. Rond deze weken ontstaat de hartslag etc... Dus probeer je niet te druk te maken en op naar volgende week!

Ik weet (helaas) wel precies de 1e dag van mijn laatste menstruatie en daar bepalen ze je weken mee en daardoor krijg ik pas over ongeveer 4 misschien wel 5 of 6 weken mijn echo. Ben nu 6 weken zwanger. Ik hield de dagen erg bij ivm mijn 1e zwangerschap waar we 2 jaar op hebben moeten wachten. Als ik nou had gezegd dat ik het niet zeker wist had ik waarschijnlijk ook eerder gemogen voor een echo.

Probeer te blijven genieten en zoek idd afleiding voor je het weet is het volgende week vrijdag!
X

Vervelend he..

ik had het drie weken geleden ook was er alleen maar een vruchtzak en dooier te zien. dacht gelijk dat is fout.

maar gisteren was er toch echt een kindje met een kloppend hartje te zien. het is nog vroeg dus volgende week zien ze waarschijnlijk weer meer.

veel geluk, en probeer een beetje positief te blijven denken, ( hoe moeilijk dat soms ook is )

liefs

Dank jullie wel voor de reacties. Ik las net op internet dat er bij veel vrouwen sprake kan zijn van een late eisprong, dus de kans zit er goed in dat ik mij misschien wel een week vergis in de zwangerschapsduur. Dus was ik vrijdag niet 7 weken zwanger, maar misschien wel 6.

Ik laat het voor even los en ga gewoon lekker aan het werk deze week. Ik zie vrijdag wel weer verder.

Terug
Bovenaan