Echo = meisje Dromen = jongen!!

Hiiii

Liggen jullie ook zo te dromen??? Vannacht droomde ik dat ik borstvoeding moest geven, en mijn baby had een snuit, ik dacht letterlijk: wat een puppie hahaha en ik ahd geeeen idee hoe ik hem aan moest leggen :S En later droomde ik dat mijn vriend uit wilde gaan, en die had zoiets van hij ligt toch op bed, terwijl ik mijn baby niet alleen thuis achter wilde laten. Ik droom heel wat af hahaha

Maar in mijn droom is mijn baby altijd een jongen, terwijl het volgens de echo toch echt een meisje is, help! Ik heb al Hello Kitty jurkjes gekocht....

Hier komen de meest wazige dromen voorbij. Maar dat had ik mijn vorige zwangerschap ook, het hoort er allemaal bij. Je dromen over het geslacht zijn blijkbaar niet voorspellend! Ik kan altijd wel om mijn dromen lachen en vraag me dan af hoe ik het allemaal weer bij elkaar heb kunnen verzinnen.

Groetjes,
Leeuwtje

Grappig inderdaad die dromen. Mijn schoonzusje droomde dat haar jongetje zijn piemeltje verloor en een meisje was geworden, haha...
Ik droom veel over dat we een baby hebben, maar dat ik het vergeet en na een dag werken thuis kom en in ene denk, oh ja, in het bedje ligt een kindje te slapen... en dan ga ik kijken en dat slaapt ie lief. Het is een jongetje met heel veel krullen!

Hahaha, leuk! Hier ook de meest bizarre dromen. Vannacht bevallen van een jongetje (=meisje)met keurig gekamde en het uiterlijk van een jongetje van één. Ik ging borstvoeding geven en er kwam alleen maar lucht uit met witte brokken uit mijn doorzichtige borsten gespoten hahaha! En iedereen die op kraamvisite kwam vond het maar een raar stom kind maar daar was ik heel blij mee want dan had ik het lekker voor mijzelf.
Hoe raar kan een mens dromen?? Ik droom normaal gesproken al bizar maar de laatste tijd slaat het echt alles.

Hallo

Ik heb vanaf het begin het gevoel gehad dat ik zwanger was van een kleine meid
Totdat we 1.5 week geleden een echo hebben gehad en wat blijkt een JONGEN
Dat was even wennen
Ik ben er dolgelukkig mee maar had me helemaal ingesteld op een meisje
Was naar roze schoentjes aan het kijken en wilde jurkjes kopen
Gelukkig heb ik me in kunnen houden en ben helemaal gewend aan het idee
Ik ben trots op m'n kleine vent !!!!!

Groetjes wilma

21 wk 1 d

hahaha echt zo grappig al die dromen! Ik heb zelf ook gedroomd dat ik een tweeling kreeg! Een jongen en een meisje...Ik ben gewoon zwanger van 1 kindje en we willen niet weten wat het is, maar in mijn dromen wil ik het dus stiekem toch weten haha.

Ook grappig is dat mijn moeder gedroomd heeft over ons kindje. Ze moest de hele stad door met een super grote zware kinderwagenbak en ons kindje vond dat niet zo leuk. Dus zei ze: Strakjes mag je lekker in bad. En toen riep ons babytje heel hard: Dat wil ik niet! Dat vind ik niet leuk! (t grappige is dat ik dat als kind ook kon roepen haha)

Ik heb uiteraard mijn moeder helemaal uitgehoord over of het een jongen of een meisje was, maar dat wist ze niet haha. Ik heb zelfs gevraagd welke kleur de bugaboo had, als we een meisje krijgen wordt ie roze bij een jongen blauw! Maar ook dat wist mijn moeder niet haha.

Nou meiden, droom lekker verder enne...de meeste dromen zijn bedrog haha!

Groetjes, Lieke

Terug
Bovenaan