Echo met 11 weken, konden jullie het hartje horen via de doptone?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Mijn vriend en ik  gaan volgende week voor het eerst naar de verloskundige. Ik ben dan 11 weken en 3 dagen zwanger. Ik heb vanmorgen gebeld met de VK om te vragen of we daar een echo krijgen of niet. Dat is niet het geval, ze zullen dmv een doptone luisteren of ze een hartje kunnen vinden. Het is wel redelijk vroeg zei de VK 11 weken.
Mijn vraag is wie heeft het hartje gehoord met 11 weken via de doptone?

Groetjes,
Moes

hallo moes.
ik heb met 8 weken een binnenwaartse echo gehad toen hoorde ik het hartje duidelijk, maar toen ik met 12 weken terug ging voor controlle.kon de vk het met de doptone niet horen,maar dat kom ook doordat ik wat flinker ben, toen mocht ik een week later terugkomen en was het wel te horen.
ik denk dat het ook aan je gewicht ligtals je wat flinker ben hoor je het waarschijnlijk iets later.

groetjes patricia(16 weken en 4 dagen zwanger van tweede kindje)

Helaas, bij mij was er pas bij 13 weken was er (nog steeds moeilijk) een harttoon te horen via de doptone.

Sannes
bijna 30 weken

Ik was 11 weken en 2 dagen toen ze bij mij het hartje konden horen. De verloskundige zei wel dat het moeilijk zou worden maar het was snel gevonden. Misschien ligt het er aan  of  je placenta voor ligt maar dat weet ik eigenlijk   niet.
Het kan dus wel maar het is niet zeker.
Veel plezier! Het is erg leuk om je kleine prummeltje te horen.

Danielle

Hoi,

Ik moest toen ik 10 weken was voor controle. De verloskundige ging toen ook naar het hartje luisteren. Ik dacht dat dat niet kon met 10 weken, maar de verloskundige zei: jij bent  slank dus volgens mij moet het gaan lukken. En ga hoor we hebben het toen gehoord, heel zacht maar dat geeft niet. Met 15 weken was het veel duidelijker.
Ik hoop voor je dat ze het kunnen vinden, zo leuk om te weten dat er echt iets leeft in je buik!

Liefs Janneke

Hoi,

Ik was met 11 weken en 2 dagen voor het eerst bij de verloskundige. Zij probeerde het niet eens, ze zei om teleurstellingen te voorkomen... de teleurstelling was groter dat ze het niet eens probeerde!!! Ik heb haar nog geprobeerd over te halen, maar het hielp niet.
Ik hoop voor je dat jouw verloskundige het probeert, maar wees niet bang of onzeker als het niet lukt om het hartje te horen als ze het probeert. Het is heeeel vroeg voor de doptone.

Succes, Michele

Bij 11 weken kon de VK bij mij het hartje lokaliseren!! De huisarts in opleiding die erbij was lukte het niet... Wat een fantastisch geluid zeg!!
Ik heb met 6 weken en met 9 weken een termijnecho gehad en dat is ook mooi. Het hartje hoorde we niet, maar zagen we beiden keren wel... echt ontroerend!

Liefs,Bien

hoihoi, nou dan was ik wel erg vroeg, zo te lezen,namelijk, 9wk 3 dg,toen de vk het hartje hoorde.ze stond er zelf ook van te kijken,en aangezien ik niet al te slank ben, maakt dat dus niets uit.
Heel veel su6,liefs door29wk3dg

Terug
Bovenaan