Echo met 4 weken, het vruchtje is niet doorgegroeid.

<p>Hoi dames,</p><p>Na een fertiliteitstraject eindelijk voor het eerst positief getest. Bij de eerste echo hebben we te horen gekregen dat het vruchtje niet is doorgegroeid. Nu moet ik wachten op een natuurlijk miskraam. <br />Hebben jullie enig idee vanaf welke datum de zwangerschapsweken worden geteld bij de IUI? Is dat de eerste dag van je laatste menstruatie of de dag van de inseminatie? <br />Als ik de datum van de inseminatie houd, ben ik tijdens de echo 4 weken en 4 dagen zwanger. Weten jullie wat er dan op de echo is te zien ?</p><p>alvast bedankt voor jullie reacties. </p>
 
Ze rekenen zwangerschapsweken in principe zo dat bij onregelmatige cyclussen of iui het datum van de bevruchting is maar je krijgt wel nog 2 weken extra vanaf dan. Dus dan zou je 6 weken 4 dagen moeten zijn. Dan zou je wel al een embryo moeten kunnen zien meestal met een kloppend hartje al, maar dat laatste hoeft niet perse. Als ze een vruchtje zien dat veel kleiner is met dit termijn lijkt me dat inderdaad niet goed. Ik ga ervan uit dat ze het niet zomaar zullen zeggen iig. Wat een ontzettend verdrietig nieuws voor jullie :(. Heel veel sterkte!!
 
Terug
Bovenaan