echo met 5 weken precies, wat te verwachten?

<p>hoi allemaal,</p><p>ik ben morgen precies 5 weken zwanger. ik heb al een paar keer last gehad van bloedverlies. daarom zou de echo met 6wk plaatsvinden. vandaag weer last gehad van bloedverlies. daarom is de echo vervroegd naar morgen. wat kan ik hierbij verwachten? ik maak me heel erg zorgen eerlijk gezegd.</p><p> </p>

Hi! 
Dat is heftig zeg. Is dit je eerste zwangerschap? 
Had ook gereageerd op je andere forum over dat je zwangerschap kwaaltjes verminderen.... 
Ik denk dat ze gaan kijken of het zich in heeft genesteld, waarschijnlijk kunnen ze nog zo vroeg niet meteen het hartje zien denk ik. Dat word in week 6 en 7 gemaakt las ik. Maar kan het ook mis hebben. 
Ik ga voor je duimen dat alles goed is!!!! Heel veel sterkte. 
Liefs Demi

@Rochana Kedde
bloedverlies is niet heel veel, houd ook niet de hele dag aan. alleen vandaag lichte krampen gehad maar geen hevig bloedverlies of stolseltjes.

@D E 
dit is mijn eerste zwangerschap. Ja dat klopt! Je had ook in die topic gereageerd. Daarna zijn de zwangerschapskwalen met vlagen gekomen en toen weer minder. Het verschilt per dag eigenlijk. Hartje kunnen ze idd volgens mij ook pas later zien. 

Bedankt voor her reageren meiden!

Hee. Allereerst gefeliciteerr.
Ik heb hier wel ervaring mee. Had hetzelfde als jij. Aanvankelijk dacht ik dat ik 7nweken zwanger was maar achteraf bleek dot 5.
Kan het helaas niet mooier maken dan het bij mij was (zegt natuurlijk niks over jou) Ik had heel lichtroze en af en toe licht tor donkerbruin verlies. Het kwam op een dinsdag en was woensdag weer wegm Toen donderdag weer etc. Heb toen met iets meer dan 5 weken een echo gehad en er was toen al niks meer van een zwangerschap te zien. De dagen erna werd het bloeden heviger en kwam de miskraam op gang.
Maar ga je vooral nog niet druk maken nu. Is moeilijk en je wilt het liefst alle miljarden ervaringen en situaties lezen op Google maar doe het niet is mijn advies. Je maakt jezelf aleen maar gek en het zegt niks over kou sitiatie..
Tweede zwangerschap ook weer bloedverlies met beetjes. Dit was vaak in de ochtend als ik de avond ervoor gemeenschap had gehad met mijn vriend. Toen een echo met 5 wk en 6 dg 3n dat was een knallend hartje en inmiddels ligt dat kleine stipje sinds feb 2018 in zijn hangwiegje naast ons bed..

Heel veel sterkte en wat er ook mag uitkomen morgen, weet dat het niet het einde van de werekd is. Hopelijk is alles goed!

Hee. Allereerst gefeliciteerr.
Ik heb hier wel ervaring mee. Had hetzelfde als jij. Aanvankelijk dacht ik dat ik 7nweken zwanger was maar achteraf bleek dot 5.
Kan het helaas niet mooier maken dan het bij mij was (zegt natuurlijk niks over jou) Ik had heel lichtroze en af en toe licht tor donkerbruin verlies. Het kwam op een dinsdag en was woensdag weer wegm Toen donderdag weer etc. Heb toen met iets meer dan 5 weken een echo gehad en er was toen al niks meer van een zwangerschap te zien. De dagen erna werd het bloeden heviger en kwam de miskraam op gang.
Maar ga je vooral nog niet druk maken nu. Is moeilijk en je wilt het liefst alle miljarden ervaringen en situaties lezen op Google maar doe het niet is mijn advies. Je maakt jezelf aleen maar gek en het zegt niks over kou sitiatie..
Tweede zwangerschap ook weer bloedverlies met beetjes. Dit was vaak in de ochtend als ik de avond ervoor gemeenschap had gehad met mijn vriend. Toen een echo met 5 wk en 6 dg 3n dat was een knallend hartje en inmiddels ligt dat kleine stipje sinds feb 2018 in zijn hangwiegje naast ons bed..

Heel veel sterkte en wat er ook mag uitkomen morgen, weet dat het niet het einde van de werekd is. Hopelijk is alles goed!

Ik had met 4 weken alleen wat bloed verlies met afvegen heel erg roze.
Vk gaf aan dat dat niets kwaad kon en je baarmoeder goed doorbloed is nu.
Heb een echo gehad met 5w5d en daar was niks op te zien alleen een zwangerschap ring.
Pas met 7 weken een garnaaltje met een kloppend hartje 
En 10 weken een mooi bewegend kindje.
Het veranderd razend snel alleen rond 5 weken nauwelijks wat te zien. 
Veel succes vandaag! En laat je ons weten hoe het ging?
Loefs

Terug
Bovenaan