<p>Hoi dames.</p><p>Aangezien mijn onzekerheid weer op begint te spelen dacht ik, misschien kan iemand mij gerust stellen.</p><p>Ik heb een dochter van 2.5 jaar, en eerder dit jaar heb ik een miskraam gekregen met 9 weken (ik verloor al bloed vanaf 7 weken en ze hebben mij elke dag gecontroleerd in het ziekenhuis maar met 9 weken is pas het hartje gestopt). Dit was dus echt een rollercoaster.</p><p>As dinsdag ben ik 5 weken zwanger, nog heel pril dus. Ik zou eerst 20 januari de eerste echo hebben maar ik heb vandaag gebeld omdat ik gewoon zo onzeker ben. Nu mag ik een week eerder, dan is er wel een kleine kans dat we nog geen kloppend hartje zien omdat ik dan 7+2 zou zijn.</p><p>Zagen jullie met dit termijn een kloppend hartje?</p><p>Bij mijn zwangerschap eerder dit jaar zei ik meteen dit voelt niet goed. Nu heb ik dat gevoel helemaal niet maar ik ben ook bang om te genieten. Bang dat ik teleurgesteld wordt als het alsnog mis gaat. Ik merk dat ik geestelijk echt heen en weer wordt getrokken. Het ene moment voel ik mij echt zwanger en het andere moment denkt er iets in mij ; niet te veel van genieten want straks gaat het nog fout...</p><p>Wordt gek van mezelf ?</p><p>In iedergeval.... zagen jullie met 7 weken al een kloppend hartje?</p>