echo met 9 weken

hallo allemaal,

ik ben babymama en 4+2 weken zwanger van onze derde uk. Nu heb ik vandaag de gnacoloog gebeld, niet eens zozeer omdat ik zwanger ben, maar wel omdat ik graag wil weten of ik deze bevalling gewoon ga doen of met een ks. Nu zei de assistente, oke tuurlijk kom je voor een gesprek en kom dan over 4,5 week, dan kunnen we meteen een echo maken. Dat is vanaf dan het leukst want dan kan je een kloppend hartje zien.
Ik ben erg verbaasd al zo'n vroege echo te krijgen omdat ik twee goeie zwangerschappen heb gehad en toen pas echo's rond een week of twaalf.
Wie weet wat je kan zien op zo'n vroege echo en krijg je dan ook nog een echo met twaalf weken?

groetjes babymama

hoi
ik heb een echo gehad met 8 weken en ze kijken dan naar het zelfde als naar een 12 weken echo n.l of het hartje klopt...
als het hartje klopt vermindert de kans op alsnog een miskraam drasties..en gaan ze ervan uit dat je verder een goede zwangerschap hebt het hangt van je vk of verloskundige af of je nog een echo krijgt ik kreeg er met 15 weken nog een
en ik vond het heerlijk dat ik niet tot 12 weken moest wachten
er zullen heel wat meiden in jouw plaats willen staan
gefeliciteerd en geniet ervan
groetjes sandra

Hoi,

Ik heb zelf ook de eerste echo gehad met 9 weken, je kan dan inderdaad zien of het hartje klopt, vaak is het wel een inwendige echo, omdat er van buitenaf nog niets te zien is of niet goed te zien is. Je kan dan al een heel mensje zien, echt heel mooi.

Groetjes Alice
september 2008

Hoi,
ik heb met 4wkn3dgn een echo gehad omdat we niet zeker wisten hoe ver ik was (inwendige echo), hierop was enkel een zwart rondje te zien met een witte belijning eromheen.
Vorige week heb ik met 6wkn3dgn weer een echo gehad, dit keer op de 'gewone' manier en ja hoor, nu zag ik al een hartje. Verder echt alleen een grijze vlek, maar je zag wel een soort knipperlichtje.
Nou heb ik over 3 wkn, dus bij 10wkn3dgn weer een echo, dit is dan de definitieve termijnecho. We verwachten dan wel echt al vormen van een kindje te zien.

Heb deze echo voor je gevonden op internet, dit is er eentje van 9 wkn en 6 dagen. Zie je toch al echte een kleine baby. Gaaf he?!
Dus, veel plezier met je 9 wkn echo!!

liefs, prinses

hoi hoi,

ik kreeg ook met 9 weken al een termijn echo omdat ik de laatste 2 rondes heel onregelmatig was geworden. het was helemaal super om je kleintje al te kunnen zien.

dit is onze eerste foto.

alvast veel plezier over 4,5 weken.

Gr. Sara

hoi!
ik heb een echo gehad bij kleine 7 weken. en nu mag ik bij dikke 10 weken weer omdat de eerste zo vroeg was. de verloskundige zei dat als je een vroege echo hebt, voor de 7 weken dan mag je er nog een. dus ik weet niet of je er nu nog wel eentje mag als je bij 9 weken er al eentje krijgt.........
groetjes!

Ik heb bij 9 weken en 14 weken een echo gehad. Dit zijn de 2 echo's wat je krijgt  buiten de 20 weken echo.

Omdat ze bij mij op de 20 weken echo niet het hoofdje konden opmeten en konden beoordelen of hij/zij een hazenlip had heb ik nog een echo gehad met 21 weken en met 23 weken.

Terug
Bovenaan