Echo na Clomid

Hallo allemaal,

Morgen is het zo ver, dan krijg ik een echo om te zien hoeveel eitjes Clomid deze ronde heeft opgeleverd. (De vorige keer waren het er vier). Ik heb nu de halve dosis geslikt (25 mg) dus ik hoop dat het er nu twee zijn!
Ik vind het wel erg spannend hoor. Ik hoop zo dat we nu aan de slag kunnen!
Jullie horen het morgen!

Groetjes Aslan

Hoi,
Spannend hoor, morgen de echo. Het zullen er nu wel minder zijn, nu dat je de halve dosis geslikt hebt. Ik ben eens benieuwd.... Laat snel wat van je horen en veel suc6 morgen.

Groetjes,
Miranda

hoi

Nou dat is zeker spannend of het er minder zijn geworden, zodat jullie nu wel kunnen gaan "klussen"

Ik had even een vraag, ik ga namelijk aankomende cyclus ook beginnen met clomid.
Maar mijn vraag is, had je voor je clomid begon te slikken ook wel een eisprong en groeide er toen ook wel een eitje.
Bij mij groeide er wel een maar die sprong niet.
Ik ben benieuwd naar jou verhaal.

Heel veel succes morgen

groetjes visje

Bedankt voor jullie reacties!

Nou: er zitten nu twee eitjes!!! Dus dat is wel supergoed nieuws!
We moeten vanavond al aan de slag, want de arts verwacht morgen mijn eisprong. Dus er breken twee hele spannende weken aan!

Ik weet niet zeker of ik voorheen wel een eisprong had, waarschijnlijk niet. Ik heb de prikpil gebruikt en sindsdien werd ik voornamelijk niet en na twee jaar heel onregelmatig ongesteld. Na ruim twee jaar was mijn cyclus dus nog niet (goed) op gang.

Ik hou jullie verder op de hoogte. Ik hoop dat ik over 18 dagen heel goed nieuws heb! (dan zou ik eigenlijk mijn menstruatie moeten hebben)

Groetjes Aslan

Terug
Bovenaan