echo na miskraam

Hoi allemaal ,

Zoals de meesten van jullie misschien wel gelezen hebben moest ik gisterenmiddag voor een echo ,na mijn mk van vorige week zondag, om te kijken of alles echt weg en schoon was.
Dit was dus het geval en ik hoef dus niet gecurreteerd te worden!!!! Ppppfffffftttt wat een opluchting zeg.
Wel zei de gyn. dat we een maandje moesten wachten tot na de ongesteldheid want dat was makkelijker rekenen.
Wij zeiden tegen elkaar, dan rekent ze maar moeilijk hihihihi. We blijven klussen hoor!!!!!!
Ook is mijn hoofdpijn helemaal verdwenen nadat we besloten hebben om op een huisje in Ypenburg te wachten in plaats van binnen 3 maanden te verhuizen naar Zoetermeer. Dat was ook best een hele opluchting hoor. Ik ben namelijk vorig jaar 4x verhuisd in 6 maanden tijd. ( ben 2x gevlucht) en 1x kreeg ik mijn eigen huisje en 1x verhuisden we naar Den Haag en trokken we bij mijn vriend in. Dat was wel ff hectisch genoeg.
We weten dat we zeker nog 1 a 1,5 jaar op de wachtlijst staan voor een woning, maar komt deze eerder is het ook goed. Als het maar in Ypenburg is!!!!!!
Dus voorlopig ff geen huizen kijken en lekker genieten van elkaar en het leven!!!!!

Ik hoop dat het jullie ook allemaal goed gaat!!!!

Liefs
Gaby

Hi Gaby,

Wat fijn dat het allemaal goed is!!! Ik ben erg blij voor je. Grappig ook dat wanneer je een beslissing neemt waar je achter staat dat je hoofdpijn dan weg is. Lijkt mij duidelijk dat je dus de goede hebt genomen. Je hebt ook wel een enorm hectische tijd achter de rug zeg, ff een beetje rust in de tent zou ook niet gek zijn toch? Doe het lekker rustig aan! Voor je het weet woon je op Ypenburg en heb je een wolk van een baby in je armen.

Liefs,
Daantje

Hoi Gaby,

Fijn dat het er allemaal weer goed uitziet! En je hebt groot gelijk om niet een maand te wachten! Dan tellen ze maar wat moeilijker.
En dat nieuwe huis? Fijn dat jullie nu weten waar jullie aan toe zijn. Een beetje rust in huis. Altijd prettig na een moeilijke periode.

Ik hoop voor jullie dat het gauw weer raak is! Veel klusplezier!

Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan