echo na miskraam

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Ik heb daarnet weer een echo gehad na mijn miskraam van afgelopen woensdag..
We hoopten dat ik leeg zou zijn zodat we het achter ons konden laten en verder konden..
Helaas zit er nog steeds een holte gevuld met bloed of vocht, ook hangt er nog een klein frummeltje wat de kleine geweest is..
Op de eerste foto zie je echt een soort visje in mijn baarmoeder met daarin een rond dooierzakje, nu is het een ovale holte. Ze legde uit dat het straks als alles weg is weer een soort sneetje/streepje moet zijn, iig helemaal dicht..
Het valt dus erg af.. ik moet volgende week weer voor een echo.. is het nog niet weg moet ik naar de gyn en zal ik geholpen moeten worden.. ik zou dus deze week nog goed moeten gaan bloeden..

Ik twijfel ontzettend of ik weer aan het werk zal gaan deze week.. ik ben emotioneel/geestelijk nog heel erg moe

Liefs

Lieve Renate,

Wat een emotionele achtbaan zeg! Als ik jou was zou ik zeker nog tijd voor jezelf nemen....Dit heeft tijd nodig, zowel lichamelijk als geestelijk! Zet jezelf alsjeblieft op de eerste plaats nu!

Sterkte lieverd! Dikke knuff Lynn.

Lieve Renate

Jeetje wat een gedoe! Je hoopt natuurlijk dat het in een keer klaar is zodat je het kunt afsluiten. Oh wat rot voor je!
Ik zou nog niet gaan werken hoor!!! Stel je begint ineens heel erg te vloeien! En dan?? Sta je daar met je schaar in je handen. Ook emotioneel gezien! Het is niet niks en je moet er echt de tijd voor nemen hoor meid!
Sluit het rustig af, dat wil je lichaam schijnbaar ook.
Luister daarna.

Veel sterkte meid!

Jeetje Renate wat een rotnieuws meid! Neem idd lekker de tjd voor jezelf en blijf nog lekker thuis. Lekker even uitrusten en alles een plekje geven!

Sterkte meid!

Jeetje meis, ik weet ook niet of werken nou zo n goed idee is in deze situatie, maar aan de andere kant is thuiszitten ook heel eenzaam. Sterkte. Je zou willen, als het dan toch zo is, dat je er niet iedere keer mee gecnfronteerd wordt.
Wenser

Tjee Renate, wat een afschuwelijk rotnieuws! Ik hoop voor je dat alles spontaan in orde komt zodat jullie dit drama snel achter je kunnen laten (al kan ik me goed voorstellen dat het ook wel altijd een beetje bij je blijft). Ik wens je heel veel sterkte toe en ik hoop dat je het op termijn een plaatsje zult kunnen geven. Veel liefs

Sterkte meid! Ik had zo gehoopt dat alles klaar en leeg was en dat jullie weer verder konden.

Een tip: Ga pas aan het werk als je je er zelf klaar voor voelt. Hoe vroeg de miskraam ook was, het is allemaal niet niks! Probeer het eerst een plaatsje te geven en als je er klaar voor bent weer aan de slag te gaan.

Liefs daisy

Terug
Bovenaan