echo na miskraam

Hoi meiden

Ik heb daarnet weer een echo gehad na mijn miskraam van afgelopen woensdag..
We hoopten dat ik leeg zou zijn zodat we het achter ons konden laten en verder konden..
Helaas zit er nog steeds een holte gevuld met bloed of vocht, ook hangt er nog een klein frummeltje wat de kleine geweest is..
Op de eerste foto zie je echt een soort visje in mijn baarmoeder met daarin een rond dooierzakje, nu is het een ovale holte. Ze legde uit dat het straks als alles weg is weer een soort sneetje/streepje moet zijn, iig helemaal dicht..
Het valt dus erg af.. ik moet volgende week weer voor een echo.. is het nog niet weg moet ik naar de gyn en zal ik geholpen moeten worden.. ik zou dus deze week nog goed moeten gaan bloeden..

Ik twijfel ontzettend of ik weer aan het werk zal gaan deze week.. ik ben emotioneel/geestelijk nog heel erg moe

Liefs

Hey renate,

Hoe voel je je nu? ben je nog wezen werken?
luister naar je gevoel! als je denkt dat je niet in staat bent om te werken, werk dan niet. als je denkt dat het je afleidt, werk dan halve of hele dagen.

ik heb in de weken voor mijn curretage (had een missed abortion en lichaam stootte het niet af) wel gewerkt. in de week van de curretage heb ik niet gewerkt. emotioneel en lichamelijk trok ik het niet. ik was het wel van plan, maar heb voor het eerst sinds lange tijd naar mijn gevoel en lichaam geluisterd..
de week erna heb ik ook heel rustig aan gedaan..
toen het even niet meer ging, ben ik naar huis gegaan..

sterkte ermee.

liefs didi

Hoi didi

Beetje late reactie, maar ik ben nog lekker thuis deze week. Ik was er niet toe in staat. Ik ben nog steeds een beetje labiel..
Ik moet dinsdag weer voor een echo om te kijken hoe het er voor staat. Ik heb na woensdag geen bloedverlies meer gehad en ook geen buikpijn.. dus ben niks meer verloren.. ik hoop dat er een wonder is gebeurd en ik dinsdag een 'goede' echo heb.
Mijn werkweek begint woensdag dus ik kijk na de echo wat ik volgende week doe. Mocht het achter de rug zijn ga ik weer te werk. En ja als ik geholpen moet worden nog even niet..
Wanneer is het bij jou mis gegaan?

Liefs

hey renate,

maakt niet uit. ik kijk ook niet elke dag en jij hebt andere dingen aan je hoofd!
ik hoop voor je dat je een lege echo krijgt en dat je geen andere behandelingen hoeft te doen.
de andere behandeling was
vooral geestelijk zwaar.

bij mij is het afgelopen november misgegaan..1 nov echo, toen was het onduidelijk hoever ik was. en of het goed zat. ik moest rekening houden met een miskraam. 15 nov weer echo en toen bleek dat ik een missed abortion had. doorverwezen naar de gyn voor tabletten en later curretage.

dus twee maanden geleden.. en nog steeds heb ik het af en toe moeilijk. maar je merkt vanzelf dat je meer goede dagen hebt dan slechte dagen.

sterkte ermee

liefs didi

Terug
Bovenaan