echo.. niet zo leuk.


Hoi iedereen...
Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad en was al best zenuwachtig.
Lig ik daar met me blote buik, en komt ze met het nieuws van ojee... ik wil hier nog even iemand anders naar laten kijken. Ik zie iets wat afwijkt aan het buikje...

Paniek in de tent natuurlijk.. ik werd meteen doorverwezen naar het ziekenhuis ik kon na een paar uur al meteen terecht.

Nog een echo gekregen om te kijken wat het nou precies is. Blijkt dat mijn kindje een gescheurde buikwand heeft, en de darmpjes komen er een beetje uit. Verder kon hij niet zien of er nog meerdere afwijkingen waren, al waren deze niet waarschijnlijk.
Dus mijn dag was niet helemaal zoals ik hoopte!

Bedankt dat ik hier even mijn ei kwijt kan, en ik vroeg me af of iemand hier er ook meer van weet, en ervaring mee heeft.

xx Bren.
 
hoi bren,

Nee ik heb hier geen ervaring mee...ik wou alleen even kwijt dat ik het ontzettend rot voor je vindt!!
Ik kan me goed voorstellen dat je teleurgesteld bent.
Ik wens je veel sterkte!

xx
 
Lieve Bren,

wat verschrikkelijk klote om het maar even zo te zeggen. Heb er wat over opgezocht op internet maar het heeft niet altijd hele nare gevolgen maar dat kunnen ze pas zien als het wat groter is. Om het maar gewoon te zeggen het valt wel te opereren als het kindje komt en het is ook niet zo dat het levensbedreigend hoeft te wezen en ook niet dat er andere afwijkingen moeten zijn, Bren ze kunnen tegenwoordig zoveel al snap ik maar al te goed dat dit niet echt het geen was wat je er van gedacht had bluh wat een narigheid   ik wens je ook heel veel sterkte en misschien valt het allemaal wel mee. ik duim daarom heel erg hard en zal aan je denken.,


dikke knuffel van Leonie
 
Hoi Bren,

Wat vervelend zeg! Inderdaad is de medische wetenschap tegenwoordig al heel ver en kunnen ze al erg veel. Heb je daar uitleg over gekregen hoe het verder zal gaan etc.?