Echo nr 2+3 en ziekenhuis opname

Hoi allemaal,
Ik was even een paar dagen weggeweest. Heb heerlijk mogen verblijven in het ziekenhuis.
Zal het verhaal even vertellen.

Zaterdagavond (19/2) ben ik begonnen met overgeven, dit heeft tot maandagavond geduurd. Toen mijn vriend terug kwam van zijn werk schrok hij heel erg. ik zag eruit als een lijk.. Hij heeft gelijk de VK gebeld waar we ook direct terrecht konden (gelukkig).

De verloskundige vroeg of ik even wat in een potje wou plassen, nou, met heeeeel veeel moeite kreeg ik er 4druppels uit. Dit was genoeg om te testen. Urine was niet goed. Ik was uitgedroogd en mocht diezelfde avond nog naar het ziekenhuis toe.

Voordat we bij de VK weggingen wou hij toch nog even een echo maken (die had ik eigenlijk de volgende dag gepland staan). Hij was aan t kijken en bleef aan het kijken. Toen kwam de verrassing; Het zijn er twee! Schrik, dit hadden we niet aan zien komen.

Snel langs mn ouders, het nieuws verteld, mn moeder is meegegaan om mn tas in te pakken, en hup, naar het ziekenhuis. Kreeg gelijk een infuus. Gelukkig vanaf dat moment niet meer overgegeven en het ging langzaam de goede kant op.

Dinsdag ochtend wou de gynacoloog nog even een echo maken om te kijken of het een of twee-eiig is.
Dit deed ze mbv inwendige echo, wat een raar gevoel. Alles zag er goed uit, 2 kloppende hartjes. Zoals het er uit ziet is het 2-eiig, ze hebben beiden een eigen vruchtzakje. Dus ik helemaal blij..

Na een paar dagen ziekenhuis, veel vocht en slapen mocht ik vrijdagmiddag weer naar huis.

De volgende echo staat gepland voor 7mrt, dan gaan ze kijken hoe oud de baby's zijn.

Het was een heftig weekje.

Jeetje, dat was even schrikken dat je zo bleef spugen en in het ziekenhuis heb gelegen!! Hopelijk gaat het nu beter met je!!
Maar wat fantastisch zeg 2 wondertjes!! Echt geweldig!!

Heftig, een ziekenhuisopname!! Maar wat geweldig, een 2ling!!!! Misschien daarom zo supermisselijk???

Fijn dat je de hartjes hebt gezien... Nu maar gaan wennen aan het idee???;-)

Hier ook een verhoogde kans op een tweeling. Ik had 3 goede eitjes bij de iui... Wij hebben 10 maart onze eerste echo. Mijn man maakt zich best een beetje zenuwachtig dat het er 2 zijn.

Ik hoop dat je misselijkheid wegblijft!

Grtjs

Jeetje wat een verhaal zeg. Maar wat leuk dat je een tweeling krijgt en dat je de hartjes gezien hebt. Nou hoop voor je dat je misselijkheid wegblijft en dat je kan gaan genieten van je twee wondertjes in je buik.

groetjes

wow wat n verhaal
Ik spuug ook regelmatig maar gelukkig niet zoveel als jij :S
wat moet jij je belabberd gevoeld hebben zeg .
en dan nog ntweeling ook hihi , n vriendin van me is ook zwanger van een tweeling en zij is nu 16 weken onderweg maar ook nog steeds zo beroerd
schoonzus en 3 andere vriendinnen hebben ook tweelingen en ben wel s blij dat ze niet van mij zijn hihi
maar t is wel heeel gezellig hoor alleen zo druk :)

Hoi allemaal, bedankt voor de liever reacties.

Het was wel even schrikken toen we te horen kregen dat we een tweeling zouden krijgen. Maar nu vind ik het superleuk.
Het zal in het begin vast zwaar worden, maar wanneer we een ritme en regelmaat weten te vinden gaat dat vast goed komen.

Verder probeer ik gewoon de positieve dingen te zien.

Terug
Bovenaan