echo nummer 3...

hei meiden
ben net terug uit het ziekenhuis en van het boodschappn doen.

we hebben de eerste foto van ons kleintje in handen.
bijna identiek aan de echo die we vorig jaar hadden.

het hartje klopt, dat hebben we duidelijk kunnen zien.
de grootte vond ik wat minder fijn.. 8 weken en 3 dagen. ipv de 8 weken en 6 dagen die ik had moeten zijn na de eerste echo.
de gyn vond het neiut verontrustend omdat de eerste echo nog zo klein was, dat het moeilijk meten is dan.

vorig jaar hadden we ook een goede echo, maar was het kindje ook wat kleiner dan de datum die ik zou moeten zijn toen.
dus je snapt het.. ik ben nog niet gerust.

over 2 weken mag ik weer terug. maar dan niet bij de gyn maar bij de verloskundige. dan krijgen we weer een echo. ik denk dat ik het pas vertrouw als dan alles goed is.

groetjes

Hoi Carina,

Hier weer even een berichtje van een oktober-mama:
Die dagen zijn in zo'n pril stadium inderdaad niet heel veelzeggend. Bij mij wisselde dat ook steeds. Vooral bij de 1e dacht ik op een gegeven moment: Dat kan nooit, mijn eisprong was volgens de ovu-test een week eerder!

Maar ja, snap je ongerustheid wel.
Ik hoop voor je dat die weken voorbij vliegen en je eindelijk de bevestiging krijgt dat je kindje (voor zover te zien) gezond is en klaar om een schat van een beeb te worden!
Dan kan je misschien eindelijk ECHT gaan genieten. Heb je wel verdiend he, na zoveel missers...

Liefs, Billie
27w5d

ja.. ik vind eigenlijk ook dat ik dat nu inmiddels wel verdiend heb.
maar op de een of andere manier spookt er nog vanalles door mijn hoofd.

het lijkt gewoon teveel op wat er vorig jaar gebeurt is.
blegh

zo is zwanger zijn helemaal niet leuk

Hoi Carina!

hier nog een oktober mama (hoi Billie!)
ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt!
heb een soort gelijke ervaring.
ik was na de 2e ook in verwachting en met 8,5e week ging het mis. 3 maandjes later was ik weer in verwachting en ik voelde me net zo! eigenlijk voelde ik me erg ongelukkig door al die zorgen!
ook de eerste echo met 8 weken zei me niets omdat ik het vertrouwen nog niet had!
en tot week 14 heb ik me zo gevoeld! gelukkig ging ik me toen beter voelen en durfde ik stilletjes gaan genieten.
Nu ben ik van de 3e (4e) zwanger en in het begin voelde ik me weer heel angstig!
ik kan dus goed begrijpen dat jij zo onzeker bent...
gelukkig kan het ook gewoon goed gaan heb ik ondervonden!
hoop dat je snel door de 1e 12 weken heen bent!
en dat je kan genieten!!

Liefs Jenny (28wk)

Terug
Bovenaan