hei meiden
ben net terug uit het ziekenhuis en van het boodschappn doen.
we hebben de eerste foto van ons kleintje in handen.
bijna identiek aan de echo die we vorig jaar hadden.
het hartje klopt, dat hebben we duidelijk kunnen zien.
de grootte vond ik wat minder fijn.. 8 weken en 3 dagen. ipv de 8 weken en 6 dagen die ik had moeten zijn na de eerste echo.
de gyn vond het neiut verontrustend omdat de eerste echo nog zo klein was, dat het moeilijk meten is dan.
vorig jaar hadden we ook een goede echo, maar was het kindje ook wat kleiner dan de datum die ik zou moeten zijn toen.
dus je snapt het.. ik ben nog niet gerust.
over 2 weken mag ik weer terug. maar dan niet bij de gyn maar bij de verloskundige. dan krijgen we weer een echo. ik denk dat ik het pas vertrouw als dan alles goed is.
groetjes
ben net terug uit het ziekenhuis en van het boodschappn doen.
we hebben de eerste foto van ons kleintje in handen.
bijna identiek aan de echo die we vorig jaar hadden.
het hartje klopt, dat hebben we duidelijk kunnen zien.
de grootte vond ik wat minder fijn.. 8 weken en 3 dagen. ipv de 8 weken en 6 dagen die ik had moeten zijn na de eerste echo.
de gyn vond het neiut verontrustend omdat de eerste echo nog zo klein was, dat het moeilijk meten is dan.
vorig jaar hadden we ook een goede echo, maar was het kindje ook wat kleiner dan de datum die ik zou moeten zijn toen.
dus je snapt het.. ik ben nog niet gerust.
over 2 weken mag ik weer terug. maar dan niet bij de gyn maar bij de verloskundige. dan krijgen we weer een echo. ik denk dat ik het pas vertrouw als dan alles goed is.
groetjes