echo nummer 5!

JOEPIE!!!!

we zijn weer goedgekeurd! de kleine bewoog lekker, we zagen zelfs de hersentjes in het hoofdje! echt mooi.
toen we het hartje goed in beeld hadden, kon ik de linker en rechter helft goed zien, maar toen ze het aanwees, zagen we zelfs de 4 hartkamertjes. wat bijzonder is dat toch!

7 echofoto's rijker gingen we weer naar huis. en bij de verloskundige waar ik u voortaan naartoe moet, hebben we nog naar het hartje geluisterd en heeft ze de normalen controles gedaan.

voor mijn zwangerschap woog ik rond de 70 kg. vandaag bij de vk op de weegschal oog ik er 67. ik had al het gevoel dat ik wat afgevallen was. maar meer bij mijn benen en armen. mijn buikje groeit gestaag.

we hebben nu ook eidnelijk een uitgerekende datum...
20-02-09        
ben nu dus 12 weken en 6 dagen!

groetjes  

jaaaaaaaaaaaa, fijn he!! nou, het echte genieten is er nu toch wel inmiddels bij je! lekker hoor! ik ben 2 dagen eerder uitgerekend dan ik dacht nl 5-02-09 dus ben nu 15+1, en ook ik ben afgevallen....maar idd mijn buikje groeit gestaag!! geniet er lekker van!

grt sweety

Hoi Carina,

Wat een goed nieuws zeg heerlijk he om eindelijk over die 12 weken te zijn. En wat super dat je zoveel echo foto's mee kreeg en alles zo goed kon zien echt super voor je.
Ook ik ben afgevallen, maar mijn buik groeit toch echt door. Nou ja genieten voor ons allen dus nu van de zwangerschap.

Greetzzzz Margot

ik ben ook zo blij met al die foto's!
ik weet gewoon niet naar welke ik eerst moet kijken! en iedere keer zie ik weer nieuwe dingen!

ennuh die kilo's.... die komen er vanzelf wel aan hahaha

Hé, wat een geweldig nieuws!!!!!!! wat een rijkdom hé zo'n krummeltje in je buik en je ziet het kroelen en zwemmen en doen en jij voelt daar helemaal niks van. Het is een wonder...meid, geniet van alles wat nog komen gaat. Heel veel liefs, Elle

Terug
Bovenaan