Echo onderbuik

Binnen tien minuten was ik weer buiten. De uitslag is woensdag of donderdag in bezit van huisarts. Ze zag geen vreemde dingen. Dus weet nog niets.
Op mijn vraag of ze ook kon zien of mijn ei gesprongen was vorige week kon ze geen antwoord geven. Maar in één van de eileiders was wel wat vocht te zien, dus dat kon er wel op wijzen. Kon, hoeft niet.

Nou ja, hier dus even een update waar je niets aan hebt...meer info volgt

ik snap niet waarom ze je niet gewoon bij de gyn houden hoor. Een huisarts heeft er lange na niet zoveel verstand van als hun. Maar eigenlijk heb je hier niet weinig aan dus?
En nu verder dan?
liefs

Euhm, wij moeten deze week nog werken en hebben volgende week vakantie. Gaan dan naar de huisarts voor de uitslagen van het spermaonderzoek en deze echo. En zullen dan doorgestuurd worden naar de gynaecoloog. Ik heb al even gekeken, maar de gemiddelde wachttijd bij de gynaecoloog is bij ons ziekenhuis 2 weken, dus daar kan ik dan al het goed is aan het eind van mijn vakantie terecht.
Als het goed is kan die gynaecoloog dan meteen verder, want onze huisarts heeft dan al de OFO voor een groot deel uitgevoerd ;-)
Dat was ook zijn doelstelling. We zijn nu twee weken geleden bij hem geweest en hebben nu ook allebei al een onderzoek achter de rug. Als hij me alleen had doorgestuurd, dan was ik nu nog niet aan de beurt geweest bij onze gyn. Dus eigenlijk vind ik het niet zo heel erg.
En wie weet.....blijk ik eind volgende week ineens wel zwanger....al hoop ik daar maar niet teveel op, dan kan het ook niet tegen vallen.

Gr. louise

jah oke ik begrijp het... Nou fijn dat jullie straks wel wat wijzer zijn. En hopen op een wonder deze maand:D Maar het spermaonderzoek weet je nog niet he? de uitslag?
Nu lekker gaan genieten van de vakantie. En dan weer beginnen met een frisse start toch:D
Hou me op de hoogte
succes
liefs

Terug
Bovenaan