Hoi Jolanda,
Ik wou dat ik je een opbeurend verhaal kon vertellen. Maar mijn vorige zwangerschap is precies hetzelfde verlopen, en bleek helaas niet goed te zijn. (was inmiddels mijn 2e mk)
Ik ging voor een echo omdat ik bloedverlies had. Ik zou toen 7 weken moeten zijn. Dan moeten ze een hartje kunnen zien. Ik bleek veel minder ver. Dus, wachten. Na een week weer een echo. Vruchtje gegroeit tot 6w 1d. Dan hoef je nog steeds geen hartje te zien. 5 dagen gewacht en weer een echo. Vruchtje was gegroeit, maar niet genoeg. Het was nu 6w en 3 d. En volgens de gyn gaat rond die tijd het hartje kloppen. Dus, weer naar huis. Na het weekend mocht ik terug komen, en dan moest er echt wat te zien zijn. Nou, dat was dus niet goed. Het vruchtje was niet verder gegroeit als 6w en 3 d. Emotioneel was ik inmiddels stuk van alle spanning. De volgende dag is er ook gelijk een curetage gedaan.
Ik hoop echt dat jouw verhaal anders gaat lopen. Maar ik raad je aan toch een beetje uit te gaan van het ergste. Hoe naar ik het ook vind om je dit te vertellen.
Sterkte meid!
Groetjes, Kat