<p>Hey luitjes,</p><p>Ik ben vorige week onverwachts erachter gekomen dat ik zwanger ben ondanks een spiraal die er nog in zat. Flinke verrassing dus.</p><p>Heb een goed en stabiele relatie dus besloten mijn vriend en ik ervoor te gaan. Uiteindelijk een bijzonder leuk verrassing.</p><p> </p><p>Eerste echo was om te kijken waar de spiraal zat. Met het verwijderen ervan bestond er de kans op een miskraam. Gelukkig is het allemaal goed gegaan. Vandaag nog een echo gehad om te kijken of dat er nog wat zat en het wat gelukkig zo.</p><p>Waar ik mij wel zorgen om maak is dat er nog geen teken van leven te zien was (in het ronde zakje die overigens wel steeds groter word). Nou is het nog echt heel klein. Snap wel dat de verloskundige pas echos maakt rond de 7-10 weken. Maar ik werd helaas niet gerustgesteld over het feit dat er nog geen kleintje te zien was. Dus ik word helaas een beetje onzeker. Probeer het tegelijkertijd los te laten en te vertrouwen dat het goed komt... Maar toch ben ik benieuwd of er iemand is met zo'n soort gelijke zorgen.</p><p> </p><p>Groetjes!!</p><p>Ana</p>