Echo rond de 5weken Wie nog meer zo vroeg?

Hallo meiden

Ik had afgelopen donderdag mijn eerste afspraak bij de vk
Ik zelf dacht dat ik rond de 8 weken was dus eerste echo geahd maar het bleek dus dat ik nog maar rond de 5 weken was
Er was alleen iets kloppends te zien wat dus het hartje was

Wie heeft dit nog meer mee gemaakt?

Groetjes mij

ik was 6 weken en 2 dagen... maar komt ook omdat ik suikerziekte heb, dat ze er snel bij wilde zijn. Maar hartstikke leuk toch, zo'n snelle echo?!
Sommige moeten wachten tot week 9 of 10 en komen er dan achter dat het bv een leeg vruchtzakje is... Volgens de vrouw die de echo maakte, is de kans dat het mis gaat, zodra je een kloppend hartje hebt gezien, nog maar 3% (ik dacht 20, dus vond dit erg weinig!) en na 12 weken nog maar 1%!
Gek he?! Om een kloppend hartje in je eigen buik te zien en horen?! Ik moest er heel hard om lachen, waardoor ze de echo bijna niet kon maken..

Hoi hoi,

Ik heb donderdag mijn eerste echo gehad. En ieniemini was nog niet goed te meten, maar de verloskundige schat tussen de 6 en 6,5 weken. Kortom, ik 'moet' over 2,5 weken weer terugkomen voor een termijnecho .

Ik dacht overigens dat ik die donderdag precies 7 weken was en mocht optijd komen omdat we van de week weer aan het werk moeten. Maar ik zal dan morgen of zo pas zeven weken zijn.

Het  hebben we wel zien kloppen (drie slagen of zo, was lastig te zien, het is ook zo klein). De verloskundige ziet het natuurlijk wat beter en verzekerde ons dat het nog maar pas, maar zeker wel heel erg enthousiast aan het kloppen was! Joepie. Nu is het aftellen tot de volgende echo, want ik ben toch ook wel geschrokken van het feit dat het zo ontzettend klein is (6mm) en dus ook wel een beetje blij als we een week of 6 verder zijn, is toch wat meer zekerheid he!

Maar over 2,5 weken dus weer een echo, joepie!
Jullie veel succes met de zwangerschappen!

Hallo meiden

Leuk dat jullie gereageerd hebben
Dus jullie hebben ook zo vroeg al een echo gehad
Is echt heel speciaal om zo'n hartje te zien kloppen in jou lichaam
Dit is mijn 2de zwangerschap maar het blijft speciaal

Wanneer zijn jullie uit gerekend?

Groetjes mij

Terug
Bovenaan