Echo :S morgen al

Hallo allemaal.
Nu langer dan 6 week geleden ben ik bevallen van Natas.
En nu vloei ik nog steeds.(gebruik ook de minipil sinds 2 week na mijn  bevalling)
Dit Heb ik aan mijn huisarts verteld En die heeft een afspraak bij de gyn voor me gemaakt.
(er zou mischien een stuk van de placenta achtergebleven zijn)
Maar die echo.. Zal die vaginaal zijn?? Moet er niet aan denken om seks te hebben Laat staan z'n eendenbek erin. Het is nog zo gevoelig:(
Ben beetje bang:S
En dan heb ik ook nog de  gyn die ik niet echt mag(maar ja je moet toch ergens tussen de afspraken door dus heb niet veel te kiezen)

Gr sylvia mama van Natas Damien 26-01-07 13.52

Hoi Sylvia,

Wat vervelend, zeg! Ik kan me voorstellen dat je er tegenop ziet. Je lijf is net weer een beetje van jezelf, willen er weer allemaal mensen kijken. Ik denk dat het niet perse vaginaal hoeft, maar ja, ik weet er natuurlijk ook niets van. Overigens heb ik een inwendige echo gehad aan het begin van mijn zwangerschap en was er toen geen eendenbek nodig. Dan is zo'n echo-staaf natuurlijk toch niet echt lekker, maar het scheelt alweer. Toch?
Ik wens je heel veel sterkte en zal voor je duimen dat het allemaal pijnloos is en dat je helemaal in orde blijkt te zijn!

Liefs,

Eveline

hoi silvia
je hoeft niet bang te zijn hoor.ik denk dat de echo gewoon uitwendig is.heb ik vroeger ook ooit eens gehad toen ik al 3 weken ongesteld was.en als het al inwendig is is het nog niet vervelend,want dat doen ze met een dunne staaf en die gaat er maar een klein stukje in.ik heb er nooit wat van gevoeld.
fijn toch,dat ze ff naar je kijken?sterkte ermee.ik hoop dat je niks vervelends hebt.
groetjes kari

In het begin van de zw heb ik ook vaginale echo's gehad en dat deed toen al enorm zeer.
En ben gewoon bang dat dat weer moet ( kans is 50% dus tja)
Ben nu dus al gespannen nou dat zal morgen niet veel beter worden.

ik denk echt dat de echo uitwendig is hoor.want inwendig kunnen ze niet je hele baarmoeder goed zien.moest je geen volle blaas hebben?dan is t zeker uitwendig.
dat die inwendige echo bij jou zo pijn deed zeg..1 troost:je gat is nu groter,natas is er doorheen gegaan.
sorry,ik zit je maar te plagen.ik vind het echt heel vervelend voor je dat je er zo tegenop ziet.
hier,een knuffel.

quote: kari reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-03-2007 09:35:11'));

ik denk echt dat de echo uitwendig is hoor.want inwendig kunnen ze niet je hele baarmoeder goed zien.moest je geen volle blaas hebben?dan is t zeker uitwendig.
dat die inwendige echo bij jou zo pijn deed zeg..1 troost:je gat is nu groter,natas is er doorheen gegaan.
sorry,ik zit je maar te plagen.ik vind het echt heel vervelend voor je dat je er zo tegenop ziet.
hier,een knuffel.

tja je hebt er wel gelijk in Natas was al wel groot mannetje toennie eruit kwam( vind ik)
3400gram:p

Was er idd net aan gewent dat ik niet meer elke weer naar de vk moest geen gepruts meer an mijn lijf en dan krijgen we dit,
 Maar het moet maar patrick en ik willen graag over 5 jaar nog een broertje of zusje voor Natas Dus alles moet goed zijn,
Heb al hele nacht merrie's gehad over dat er een ontsteking was en dat we nooit meer een 2e kindje konden krijgen, Wil niet na me 16e geen kinderen meer kunnen krijgen,
Ben superzenuwachtig, voel me gewoon niet lekker hiermee,

gr sylvia
Bedankt voor die knuf die kan ik zeker wel gebruiken

mocht de echo wel inwendig zijn, geef dan aan gyn aan dat je mindere ervaringen hebt. dan kan deze er rekening mee houden. En probeer te ontspannen, dan lukt het t beste. succes en we horen de uitslag he!!
mira

Terug
Bovenaan