Echo samen met oma

Ha meiden,
Vandaag 30wk echo gehad (groei echo) Rens was 9 pond en ons drika is wat kleiner. Wat wil je ook met n drukke broer, mama heeft bijna geen rust hihi. Meiden zijn wat kleiner, groei zit mooi op de lijn.
Heerlijk is het om de kleine meid weer even te zien. Vandaag is oma mee geweest, al de hele ochtend over vroeger. Dat hadden wij vroeger niet... Tijdens de echo vagen stellen, duidelijke uitleg van vk. Mooie foto's check fb ff. Bij terugkomst zijn we samen gaan
Lunchen, zo kon er niet over uit dat dit allemaal mogelijk is. Na de lunch moest ik weer werken ;-( na z'n dag heb je echt geen zin meer !

Xxx

Zoooo leuk die reacties van oma's.
Ze vinden het echt prachtig hè, en natuurlijk helemaal omdat ze dat zelf nooit gehad hebben. Was maar afwachten.

Leuk ook dat ze overal duidelijk antwoord op kreeg.
Kan me voorstellen dat je na die tijd geen zin meer had om te werken. Zou zelf liever dan nov lekker de middag ook met oma doorbrengen :)

Xx

Leuk hoor van je oma, wat een schat. Tsja.....dat was allemaal vroeger niet. Zelfs in de tijd van mijn moeders zwangerschap was dat nog niet, dus ik begrijp dat ze er helemaal vol van was, leuk!

Gezellig dat jullie nog zijn wezen lunchen, klinkt als een zeer geslaagde dag meid. En nee, dan heb je geen zin meer om te gaan werken maar ja.....

Liefs Lynn.

Aaaaah, supercool dat je oma mee heeft kunnen kijken!!! Lief hoor!

Ja mijn kleine meid is ook wat kleiner gelukkig dan stan op het moment dan nog stan was 4.2 bij geboorte. Een flinke kerel!

Nog Ff dames!!!!

Terug
Bovenaan