Echo te vroeg..

<p>Hallo,</p><p>Vandaag hadden wij echo alleen er was zeer weinig te zien, dus een inwendige echo gehad en daarop wel iets kleins te zien maar geen hartslag.. dus de verloskundige zei dat ik of een hele late innesteling heb gehad, of het vruchtje zich niet ontwikkeld.. </p><p>22 december had ik me eisprong. Echter had ik pas op 2 januari (2 dagen na NOD) een zeer lichte positieve test. Dus ik dacht eigenlijk al dat me innesteling later was. </p><p>Volgens de berekening vanaf de eisprong zou ik nu 6w4d zwanger moeten zijn maar volgens de meting van de verloskundige net zou ik pas 5w4d zijn. Een week korter dus.</p><p>Zijn er meer vrouwen die dit hebben gehad? Een te vroege echo?</p><p>Volgende week weer een afspraak om te kijken of het zich iets ontwikkeld heeft. Zo veel spanning dus de komende week.. ☹️</p>

Hier ook een late innesteling gehad. Dus kreeg mijn echo ook rond 5 weken ipv 6 weken
Bij de vervolg echo bleek er geen leven te zijn. Echter was dit is een 2ling zwangerschap en is het levenloze vruchtzakje voor de het levende gaan liggen en hebben ze dit niet gezien. Dus kreeg de stempel miskraam
Na 4 weken helse pijn met spoed doorgestuurd en bleek er dus wel leven te zijn. Nu 35.6 zwanger! 
Mocht het niet duidelijk te zien zijn zou ik vragen voor een verwijzing naar de gyn. Daar is het beeld echt veel beter. Ik heb er zelf spijt van dat ik 4 weken zo ben blijven door lopen.

Hier ook een late innesteling, een week ook! Op de echo was niets te zien en later wel en nu 37 weken zwanger van een flinke meid dus even afwachten! Het is zo spannend allemaal 

Heel spannend, ik heb dat ook gedacht, had een echo met 7 weken, maar het vruchtje bleek te klein voor de periode. 
Lopen je testen wel op of blijven ze hetzelfde? Bij mij bleven toen alle testen licht positief. 
Helaas was het bij mij 1 week later een miskraam. 
Ik ga voor je duimen! 

Hier ook bij een verwachte zwangerschapsduur van 6 weken te horen gekregen dat het waarschijnlijk een leeg vruchtzakje was, want er was niks te zien. Ben vandaag 39 weken zwanger van een flinke dame :) dus blijkbaar ook een late innesteling geweest. Het kan dus nog alle kanten op! 

Bij mijn dochter had ik met 9 weken een echo en toen was er zelfs nog niet veel te zien ook inwendig niet. Bij haar kwam dat omdat later bleek dat ze een groei achterstand had. Ze was inderdaad heel klein na 42 weken bij de geboorte. Maar ze is nu een normale kleuter van 4?

Bij ons was alleen een vruchtzak te zien en verder niks.. ik moest toen 3 weken wachten voor een volgende echo met 7/8 weken. Ik had gewoon een test gedaan (PCOS) en die bleek ineens positief maar had geen idee hoe ver ik was.. kreeg toen ook te horen dat het 2 kanten op kon gaan. Dat waren voor mij echt 3 lange weken dus ik snap hoe je je voelt! Nu inmiddels 33 weken zwanger van een meid! 
Ik heb tussendoor testen gedaan van clearblue die aangeven hoeveel weken je bent dus er was in mijn beleving wel iets aan de gang destijds..
Ik ga voor je duimen, het is ook spannend en lastig tegelijk dat wachten! 

Bedankt voor de reacties! Dit vind ik fijn om te horen al die positieve verhalen.
@alison ooh wat vervelend :( ik heb inmidds 3 keer getest met iedere keer 1/2 dagen ertussen en de testen liepen wel op en de laatste test echt heel donker dus super duidelijk positief.
Weet nog niet hoe ik deze week ga doorkomen haha heb woensdag de volgende afspraak. ?

Terug
Bovenaan