Echo vandaag gehad

Vandaag was het dan zover, onze 1e echo.
We gingen er heen met het idee dat we wellicht al wat verder dan 9wk zouden zijn. Aangezien mijn borsten groter zijn geworden en ik mijn broeken niet meer aankan.

Wat schets onze verbazing we zijn nog meer 7wk en 5 dagen. Dus ruim een week korter. Daarmee schuift ook de uitgerekende datum op (heb al veranderd op het lijstje). Blijft nog net augustus, 29.

Verder zag alles er goed uit, we hebben het hartje zijn kloppen. Nog niet gehoord, is het nog net te vroeg voor. Ook heeft de ze echo inwendig gedaan, anders was er niet veel te zien geweest. Echt heel mooi en bijzonder.

geweldig hé, zo'n echo! Alles al te zien en fijn een kloppend hartje! gefeliciteerd joh!

Balen idd dat je minder ver blijkt te zijn? Dit vanuit de meting dan? En jij had het uitgerekend vanuit je laatste menstruatie? Raar is dat hé?

Ach ja, je hoort nog bij onze augustusclub!

Gr. Saskia (12wk)

Wat fijn Sylvia, gefeliciteerd!
Bij mij gaan ze nu weer uit van de laatste menstruatie, dus 11 weken en 3 dagen. Volgens de echo's (heb er ondertussen al 3 gehad) kom ik steeds 6 dagen verder uit.

Geniet maar heerlijk van dit mooie moment!

Liefs,
Lineke

Bij mij gaan ze nu weer uit van de laatste menstruatie, dus 11 weken en 3 dagen. Volgens de echo's (heb er ondertussen al 3 gehad) kom ik steeds 6 dagen verder uit.

Liefs,
Lineke

Liefs,
Lineke

mooi he om weer de echo te zien.. ik krijg volgende week de echo en kijk er heel erg naar uit! vond het bij mijn eerste ook altijd geweldig om te zien hoe het kindje zich vormt. zo wonderlijk!

Liefs, Christien

Ik durfde niet eerder te reageren omdat er op de eerste echo weinig te zien was en het dus voor ons spannende weken waren. Donderdag weer een echo gehad en alles was goed. Het hartje klopte al (162 pm) en mooi regelmatig. We hebben het zelfs gehoord. Nu dus gerustgesteld en kom ik weer mee kletsen.

Groetjes mv Marit (8.5 weken zwanger van onze 2 spruit)

Terug
Bovenaan