<p>Begin mei heb ik een MK gehad na een zwangerschap van 5 weken, tijdens het maken van de bijbehorende echo kwam de gyneacoloog tot de ontdekking dat ik op mijn rechter eierstok een Dermoid cyste had van ruim 7 cm.<br />Hiervoor ben ik 4 weken later terug gegaan op controle, toen bleek de cyste al ruim 9 cm te zijn.<br /><br />26-06 hebben ze de cyste d.m.v. een laparoscopische operatie verwijderd. Tot mijn grote verrassing had ik een week later 03-07 een positieve clearblue test in handen met een heel licht streepje en een schatting 1-2 kwa weken.<br />Onzeker na de miskraam op 08-07 nog een test gedaan van clearblue en deze knalde er echt uit met een +3.<br /><br />Wat verward heb ik de huisarts gebeld voor een HCG test, deze is 09-07 afgenomen en mijn HCG was toen 2504 wat overeen komt met 5 weken zwanger.<br /><br />Door voorgaande operatie wilde de gyneacoloog graag een echo maken om te zien of alles op de goede plek zat.<br />Op de echo was enkel verdikt baarmoederslijmvlies te zien, wat dan weer niet overeen komt met een zwangerschap van 5 weken.<br /><br />Morgen (zaterdag) mag ik weer terug voor een nieuwe HCG test en echo.<br /><br />Dames met een soort gelijke ervaring?</p>