echo verloskundige opleiding

Hoi allemaal,
Gisteren heb ik een echo gehad bij de verloskundige opleiding. Eerst door examinator en daarna door 2 studenten als tentamen. Omdat ik best veel last van buikpijn en heel licht bloedverlies heb gehad sinds de eerste echo was ik toch wel wat zenuwachtig, maar alles was in orde. Hartje klopte en de kleine was druk aan het bewegen. Hierdoor heeft hij/zij het wel moeilijk gemaakt voor de studenten want het was moeilijk meten, maar uiteindelijk toch gelukt. Nu 11 weken en 2 dagen.
Was wel erg leuk om eens zo'n uitgebreide echo te krijgen. Er werd naar vanalles gekeken en alles werd ook benoemd. Wel jammer dat het apparaat om de foto's af te drukken kapot was :(

Wat Leuk cindy!

Lekker lang naar je uk kunnen kijken denk ik...Nog paar dagen en dan zit jij ook op de magische grens van 12 weken...

x MArinde (vandaag 16 w )

Leuk zeg! Inderdaad balen dat je geen foto mee hebt kunnen krijgen, maar je hebt in ieder geval wel even kunnen spieken hoe de kleine nu is :)

Ik heb gisteren ook zo'n echo gehad. Niet bij een opleiding maar mijn eigen verloskundige is het aan het leren en vroeg of ik proefpersoon wilde zijn, natuurlijk! We hebben ook lekker lang mogen kijken en veel uitleg gehad. Ons ukkie was in twee weken flink gegroeid en erg beweeglijk. Hij bleef bijna niet stil liggen om te kunnen meten. Op deze echo leek ik weer iets verder te zijn maar omdat dit een test is telt de meting van de officiële echo.

Cindy, jammer dat je geen foto's mee hebt gekregen maar altijd leuk om te kunnen zien hoe het met je uk is!

Terug
Bovenaan