echo waar het geslacht op te zien is

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Zijn er dames die het geslacht weten en daar een echo van hebben?
Wij weten het zelf wel, maar op de 1 of andere manier heb ik behoefte aan nog meer bevestiging...

GR.

je kan het toch gewoon vragen aan de echo vrouw (man) je kan dat zelf toch heel slecht zien hoor als je niet weet waar je naar moet kijken (kan namelijk ook een navelstreng zijn.

ik zal eens kijken voor een geslachtsecho heb wel heel veel andere echoplaatjes maar vond dat nou geen plaatje om te bewaren digitaal hihi

Ik heb op de film van mijn pretecho uit 4 verschillende hoeken een foto waarop te zien is dat ik een meisje krijg...

En een pretecho is echt heel leuk...En zeker het geld waard...

ja we hebben een pretecho laten maken en 20 weken echo en deze zeiden allebei hetzelfde, maar ik heb zo'n twijfelend gevoel. Niet dat ik niet blij zou zijn, maar misschien zijn het sowiezo  angsten, spanningen  omdat alles zo dichtbij komt nu. Ik bedoel ik weet zeker dat ik over 10 weken moeder  ben

Gr  

Hoi meiden,

Gek he hoe gevoelens bij iedereen zo anders kunnen zijn. Ik wil absoluut niet al maanden van te voren weten wat het is. De verrassing vind ik het leukste wat je kunt overkomen. De nieuwsgierigheid blijft en die kriebels van wat zou het zijn. als je het al maanden weet is er toch niets meer om over te fantaseren toch?

Maar goed, ik begrijp dat het voor jou belangrijk is dat je het wel weet. Ik hoop voor je dat je nog duidelijkheid krijgt hoor. Veel succes en ben benieuwd.

Groetjes Petra

Hoi!

Ik heb het zelfde soort "probleem". Wij wilde het niet weten, maar op de echo denk ik toch balletjes te hebben gezien. Brutale vraag.... kunnen degene die zo'n geslachts echo hebben... hem misschien hier plaatsen? Als je dat wilt natuurlijk!

Alvast bedankt!

dames ,
ga maar ff naar   echografie.startpagina.nl en dan utrasound photos if girls or boy's

succes ermee

liefs maggi

nog ff dit, las je op de startpagina zit, ga je linksboven naar veel echo's ,
als je er dan nog niet uit bent is het gewoon wachten tot je kleine puck er is

liefs maggi

Terug
Bovenaan