Echo was goed! wel ander slecht nieuws...

Hoi Allemaal.

vanmorgen om half 11 werd ik gebeld door mn vriend die me vertelde dat zijn (stief) broer zelfmoord heeft gepleegd. Echt wat een schok, en wat erg.... Nou meteen naar huis gegaan en later bij mn zwager thuis gezeten.

Om 15.00uur kregen we onze echo, mijn vriend wilde eerst niet mee, maar gelukkig heeft hij dat wel gedaan... wat een opluchting, het hartje klopte en hij begon echt super te bewegen! schoppen tegen de baarmoederwand en zn handjes omhoog! helemaal gaaf om te zien...

Maar wat een dubbel gevoel zeg, het overlijden en het nieuwe leven op 1 dag... ik vind het erg moeilijk hiermee om te gaan...

Ben blij dat ik het ff van me af kan schrijven... ik hoop dat het geen gekke gevolgen heeft voor mn kleintje, ik focus daar nu echt op. Mn zwager wilde zelf dood, dus moeten we daar ons bij neer leggen...

nou liefs kim

Hoi Kim,

Allereerst gefeliciteerd met goede echo.
Gecondoleerd met je zwager.
Zeker een dubbel gevoel voor je. Maar ik zou denk ik ook egoïstisch zijn en in eerste instantie aan mijn eigen kindje denken. Maar zou wel proberen mijn man te steunen en hem te helpen dit verlies een goed plekje te geven. Als dat niet gebeurt zou ik bang zijn dat hij straks niet kan genieten van zijn eigen kindje. Ik wens je heel veel sterkte en succes de komende tijd.

Liefs Jojanneke

Als eerste heel fijn dat je een goede echo hebt gehad!! Heerlijk om je kleine zo te zien!!!

en jeetje wat een heftig nieuws van de zelfdoding. Misschien zagen jullie het wel aankomen, maar het is natuurlijk wel heel erg als je zo'n nieuws hoort!

Ik wens jullie veel sterkte de komende tijd en vergeet niet te genieten van je kindje!
En als je iets van je af wilt schrijven, dan weet je het forum te vinden!

Gr Ilse

Wat een vreselijk nieuws! Gecondoleerd met je zwanger. Heel veel sterkte de aankomende tijd. Probeer je vriend te steunen, maar je mag ook genieten hoor, van deze mooie echo!
Zoals Ilse zegt, je weet het forum te vinden als je iets van je af wilt schrijven.
Liefs Chantal

fijn dat je een goede echo had is toch een opluchting wel heel erg van je schoonbroer is echt verschrikkelijk hij wou het misschien wel zelf maar is toch moeilijk omdat te begrijpen heel erg veel sterkte in deze tijd maar blijf wel genieten van je kleintje in je buik

gefeliciteerd met de echo. dat is goed nieuws. je moet maar bedenken dat mensen die zelfmoord plegen gewoon ziek zijn. Ze hebben zulke grote problemen dat ze er zelf niet meer uit kunnen komen. helaas. heel naar. jammer dat jullie het niet konden voorkomen maar dat is altijd heel lastig. probeer het los te laten hoe erg het ook is want die zwager is verleden tijd en jij en je baby zijn de toekomst en daar moet je je op richten.

jeetje wat heftig!
gefeliciteerd met je echo.. geeft een apart gevoel he.. zon klein ieniminie hartje.. en gelukkig is dat voor je man ook weer een klein lichtpuntje op zo`n donkere dag.ik wens jullie allebei een hoop sterkte toe met het verlies, maar een hoop vreugde van het kleintje in je buik!

Terug
Bovenaan