echo was goed

Hoi allemaal,

Gisteren mocht ik eindelijk voor mijn eerste echo. Ik heb eind mei een miskraam gehad na een zwangerschap van 10wk  en mocht (en wilde persé!!) deze keer eerder komen voor een echo om te kijken of het hartje klopt.

Gisterochtend waren mijn man en ik echt bloednerveus.  Maar ze zag al heel snel een duidelijk hartje kloppen!!  Mijn man zat  met zijn neus gelijk op het meekijkscherm en kon het ook zien en toen ze haar scherm voor mij iets bijdraaide kon ik dat gelukkig ook zien. Het was echt super.

Ze heeft ook gemeten en ik ben  4 dagen eerder uitgerekend dan ik zelf dacht!! Zij rekent vanuit mijn 1e dag van mijn laatste menstruatie, terwijl ik rekende vanaf mijn eisprong, die dus  5 dagen  later was. Maar het vruchtje was al zo groot dat ik toch gewoon de 1e dag van mijn laatste menstruatie mocht aan houden!
Kortom toen ik kwam dacht ik dat ik 7 weken was en toen ik wegging was ik  7 wk en 5dg, dus ben ik morgen al weer 8 wk!!  Wauw, dat gaat dan ineens snel!!!

Over 4 weken mag ik nog weer een echo laten maken, dan ben ik 12 weken. (Had gelijk gezegd dat het van de gyn mocht met 7 en 12 weken en  zodra je zijn naam noemt doet dat gelijk wonderen ) Ik heb er nu al weer heel veel zin in om dan weer heerlijk te spieken, wat er in me gebeurt!!

Groetjes van een hele opgeluchte en blijde Nanda

Hoi,

Wat een heerlijk nieuws voor jullie!! Van harte gefeliciteerd! Heerlijk die opluchting en wat mooi om te zien hé? Nu lekker proberen te genieten.

Groetjes Landi

Hoi,

Ik zie het toch! Dit keer gaat het echt goed! Fijn dat je ook al een paar dagen verder bent. Meid, Gefeliciteerd! Klim op die wolk en ga genieten!

Groetjes, Kat

Bedankt voor jullie lieve reacties.

Ik merk dat ik nu pas iets begin te wennen aan het idee dat ik weer zwanger ben. Tot nu toe durfde ik daar gewoon niet aan te denken, zo bang als ik was dat het weer fout zou gaan. Ik voelde wel dat het anders was dan de vorige keer, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niks te zeggen.

Liefs Nanda

Terug
Bovenaan