echo was goed! :)

Dag dames,

Vandaag mocht ik voor de termijnecho. 3 weken geleden heb ik ook een echo gehad en heb ik het kindje al gezien. Toch was ik nog wel een beetje zenuwachtig. De vorige keer was het mis gegaan bij 9 weken en had ik het kindje daarvoor ook al gezien. dus het was wel spannend vandaag. We mochten gelukkig al om kwart voor 10. Op de echo was een heel beweegelijk kindje te zien! Hij/zij ging af en toe naar ons zwaaien en hier hebben we ook een foto van! super schattig. Ik ben 5 dagen minder ver als ik dacht. dus mijn datum is nu geen 3 april maar 8 april. Dat maakte me natuurlijk helemaal niks uit want het is allemaal goed en dat is het belangrijkste!
De verloskundig zei toen we weggingen, zo nu zijn de eerste 3 maanden voorbij. Eigenlijk is dit natuurlijk nog niet zo maar ze bedoelde denk ik dat de spannendste periode voorbij is en daar ben ik het wel mee eens. Nu deze echo goed was ben ik ook niet meer zo bang dat het mis gaat. Tuurlijk zit ' de 3 maanden grens' nog wel ergens in me hoofd maar nu wat meer verstopt :)
Lang verhaal maar wilde mijn vreugde even delen.
Over 5 weken een nieuwe afspraak om naar het hartje te luisteren en controle of het verder goed gaat. Ik kan niet wachten tot 19 weken als we onze kleine weer mogen zien!

Ondertussen weten ook al een hele hoop mensen dat ik zwanger ben. Bijna iedereen kan het al zien. De 1 zegt het aan me buik te zien, de andere aan me dikkere billen hihi en weer een andere aan een wat dikkere kop. Lief he allemaal haha. Maar ik vind het niet erg want nu mag iedereen het ook weten! Ik kan niet wachten tot mijn buik echt goed gaat groeien. (Dat zeg ik nu maar ik ben em over een tijdje vast wel een klein beetje zat maar goed)

ik zal ophouden want ik kan nog wel even verder gaan maar dat is voor niemand interessant haha.

Ik hoop dat de rest van jullie echo's ook goed zijn!

Liefs (mama) myet

wat goed dat alles goed was, en wat leuk om te lezen hoe je ervan geniet. hoever ben je nu?

bij ons weten ook al wel wat mensen het, zelfs op mijn werk. maar we wachten nog even met het te vertellen aan meer mensen na de volgende echo dan ben ik 10 week zwanger.

ik kijk al uit naar 6 oktober want dan mag ik weer!!!

liefs, Kaatje

hoi myet,

fijn he dat alles goed is.
ook wij hebben inmiddels al 2 echo's gehad en vandaag ben ik 11 weken.
wij verwachten ons 2e kindje op 7 april.
nu hoop ik ook echt dat ons kindje dan komt, want 2 weken later trouwt mijn tweelingzus, maar ja dat heb je niet in de hand wanneer je kindje geboren wordt

Terug
Bovenaan