echo was helemaal goed:)

ik   ben helemaal blij,de echo liet niets zien wat niet goed was!
dus ik hoop dat nu mijn zorgen weggaan!!!
we gaan gewoon genieten van de 2e helft:)

wat het wordt houden we nog even geheim,mijn mannetje wil dat graag dus dan doen we dat maar,hoe moeilijk dat ook is:(

groetjes nienke

Hoi hoi,

vanmiddag vroeg ik me al af hoe het was gegaan. Zie nu dat je net nadat ik  ben weggegaan, je berichtje hebt geplaatst.
Fijn hè dat alles er goed uit zag. Dat scheelt wel weer een hoop zorgen. Had je zelf al een gevoel wat het is en is dat bevestigd?
Met onze eerste had ik heel sterk het gevoel dat het   een jongen zou zijn en dat klopte! Toen wilden we ook niet weten wat het geslacht was met de echo. Nu ook niet, maar ik weet nog niet helemaal zeker wat mijn gevoel zegt wat het is. Komt misschien nog en anders zien we het wel met de bevalling.

Liefs,

Hoi,

Wat fijn dat alles goed was! En dat je even hebt kunnen genieten van het kleine wonder in je buik. Spannend dat je weet wat het wordt, ik had vorige keer ook echt moeite om het niet te verklappen. Je zegt gewoon heel snel hij/zij en ja dan kan dat een dwaalspoor zijn maar meestal is het een verspreking. Nu moet ik mijn best doen om de naam niet te verklappen en zijn hem dus maar weer junior gaan noemen.

Heel raar, ook ik had deze keer meer het gevoel dat er iets mis was. Misschien omdat je de eerste zwangerschap nog niet helemaal doordrongen bent van het feit dat het ook mis kan gaan. Heerlijk die mindere zorgen.

Fijne zwangerschap nog en nu niet te veel meer piekeren.

groetjes Nanda, mv Tess

Hoi Nienke,

gefeliciteerd dat alles goed is! Wat een opluchting he? Wij hebben afgelopen maandag ook de echo gehad en ook hier ziet alles er goed uit. Nu genieten want de helft zit er al op....
Voel je de baby ookal? Dat is voor mij nu iedere keer de geruststelling als ik even een schopje voel.
Goed van je dat je niet verteld wat het wordt. Wij zeggen het ook tegen niemand maar hier moest ik het even kwijt.....

Succes!

Terug
Bovenaan