Echo was niet goed, het hartje klopt niet ..helaas ik ben weer terug!

Ik kan het niet geloven en ben helemaal verdoofd.
Ruim 7,5 week ben ik vandaag en de echo waar ik zo vol spanning naar heb uitgekeken was niet goed. het vruchtje was nog geen zes weken en het hartje klopte niet. Ik had veel vruchtwater al.
Ik heb altijd een enorm regelmatige cyclus dus ik kan me niet vergist hebben..ik ben intens verdietig..dit is mijn tweede miskraan in drie en een halve maand. En mijn vierde miskraam in mijn leven. Ik had niet verwacht dat het weer fout zou gaan. Ik voel me ook nog hartstikke zwanger.
Ik moet volgende week terugkomen afhankelijk of het spontaan afvloeit of niet wordt dan een afspraak gemaakt om te curreteren. Morgen gaan we op vakantie wat een slecht begin van de vakantie.
We blijven in nederland dus we hebben besloten om wel te gaan. Ook tegenover de andere twee kids moeten we sterk blijven..zij zijn nog zo jong..en snappen niets van dit verdriet. Ik besef nu extra sterk de rijkdom van deze twee prachtige kinderen die ik al heb. Ik ben intens verdrietig maar voel me toch sterk. Ook hier kom ik wel doorheen..het leven is niet vanzelfsprekend en zonder hobbels..dit zijn nu eenmaal mijn hobbels..mijn verdiet en ik zal het dragen zoals je verdriet bij het leven behoort te dragen. Alles krijgt straks wel een plekje..maar op dit moment overheerst nog het ongeloof en verdriet en intense moeheid die mij overvalt. Moe aangezien mijn lichaam natuurlijk nog zwanger is. Moe van de spanning die eruit komt..moe van het verdriet de emoties, moe van alle hormonen die al drie maanden van piek naar dal gaan.
Lieve schatten..ik ben er dus weer en hoop met jullie samen dit verdriet te kunnen gaan plaatsen..

issabel

Lieve Issabel,

Wat verschrikkelijk zeg!! Dit opnieuw mee te moeten maken.
Opnieuw baal ik omdat ik niet goed weet wat ik in zo'n situatie moet zeggen. Ik heb het nu zelf 1x meegemaakt. Waarom???? Maar goed, dat zul jij ook ook telkens afvragen.
Morgen dus op vakantie. Gebruik deze vakantie om het er over te hebben, proberen om het een plekje te kunnen geven. Ik hoop dat de natuur snel zijn werk doet en dat je niet geholpen hoeft te worden....
heel veel sterkte samen. Denk aan jullie.

Knuffel Ineke

Lieve Issabel,

Ik weet zo goed wat je voelt en hoe machteloos je je voelt.
En dan moet je je ook nog sterk houden omdat je nmog 2 kindjes hebt rondlopen die natuurlijk dolgraag op vakantie willen.
Toch   hoop ik voor je dat het ook deze keer weer een plekje mag gaan krijgen.

Heel veel sterkte voor jou en je gezin.

Dikke knuffel,

Corina

Lieve Issabel,

Wat verschrikkelijk voor je! Ik weet even niet zo goed wat ik moet zeggen. Bah, wat zijn sommige dingen toch oneerlijk. Je klinkt wel heel sterk gelukkig maar bedenk je wel dat je niet de hele tijd sterk hoeft te zijn hoor (je weet dit vast wel), neem ook de tijd om ook dit verlies weer te verwerken. Ik wens jou, je man en je twee kids sterkte de komende tijd.

Denk aan je!

Liefs,
Daantje

Lieve Issabel
Ik weet ook niet wat ik moet zeggen. Het is weer een verlies, weer een verdriet. Normaal heb ik me bekkie wel bij me maar nu.....
Ik hoop dat als je ziet hoe blij je kinderen zijn (lekker met vakantie) en dat ze gezond zijn, dat je hier weer uit kan krabbelen. Heel, heel veel sterkte en deze vakantie zal anders dan anders zijn maar probeer er toch uit te halen wat er in zit ok???

Veel liefs en knuffel Jeannette

O jee, het is gewoon niet eerlijk he?? Ik wil je heel veel sterkte wensen!! Zeker ook de vakantie, hopelijk kan je er wel een beetje van genieten!! Ik hoop dat het allemaal snel voorbij is. Neem de tijd om de boel te verwerken!! Nogmaals sterkte.

knuffel Patriciia

meis,

wat vreselijk. Kom maar even op onze schouders uithuilen.

Het is zo wel moeilijk voor je om positief te blijven, huil maar even lekker uit.

Hou je taai en denk aan je zelf.

Kus

Miep

Hoi Issabel,

Wat lees ik nou? Nee toch! Meid, ik kan me niet voorstellen hoe jij je nu moet voelen. Tuurlijk moet je verder voor de kids, maar vergeet jezelf en je partner ook niet! Huil anders hier maar lekker uit. Genoeg schouders om op te leunen!
Hopelijk kun je toch ook een beetje genieten van jullie vakantie.
Meid, ik denk aan je!

Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan