Echo zei jongen en nu meisje

Hey allemaal,

Onze geslacht echo van 14 weken 2 dagen gaf aan een jongetje.
Vandaag controle in het ziekenhuis zagen ze toch 2 schaamlippen. Gynaecoloog gaf aan dit toch bij de echoscopiste aan te geven om het extra na te kijken.
Nu weten we het dus nogsteeds niet zeker.
Heeft ieMand dit meegemaakt?
En hoe kom ik een beetje van de zenuwen/stress af :)

Volgens mij is het geslacht pas vanaf 16 weken met zekerheid te bepalen dus het kan dat ze er naast zaten bij 14 weken. 
Je zal dus nog even moeten wachten..
je stress/zenuwen hierover snap ik niet helemaal, volgens mij is de gezondheid van je kindje véél belangrijker dan het geslacht! Ik snap wel je nieuwsgierigheid ?

Bij 14 weken is het ook heel lastig om te zien, alleen zijn mensen helaas steeds ongeduldiger en willen ze het steeds eerder weten.. gewoon rustig afwachten en dan wordt het vanzelf duidelijk! Zoals hierboven ook gezegd het lijkt me belangrijker dat het gezond is dan welk geslacht het heeft

Gezond kind is het allerbelangrijkste. Maar bij mijn kids heb ik ook bepaling laten doen bij 14 weken en toen was het overduidelijk bij alledrie. Geen twijfel over mogelijk. Ligt er aan hoe het kindje ook ligt

Daarom heb ik altijd gewacht op de 20 weken echo bij allemaal 
Alleen bij ons overleden zoontje wisten wij niet wat het werd wilde graag als verassing maar daarna wilde ik het wel graag weten en toen ik steeds hoorde meisjes kon ik iets meer genieten van de zwangerschap terwijl het niet erfelijk was wat ons zoontje had ( leukemie en hersenbloedingen ) maar toch.

14 weken is wel vroeg om het te zien wij hadden met 16 weken een echo en toen duidelijk beeld

Terug
Bovenaan