Echo

<p>Hoi!</p><p>Even een vraagje. Mag ons zoontje mee naar de eerste echo? Wij willen het nml liever nog niet aan onze omgeving vertellen en pas na de eerste echo het bekend maken.</p><p>Ik weet dat hij niet naar de vk afspraak mag, maar naar de echo weet ik niet meer zo zeker?</p><p>Weten jullie het?</p>

Hoi hoi. Bij ons mogen kinderen wel weer mee, maar ik geloof dat dat niet overal zo is. Ik zou morgen even bellen als ik jou was. Het zou wel heel leuk zijn natuurlijk! ?

Bij ons mocht het wel met 8 weken en 12 weken, niet met 20 weken omdat die echo medisch is. Maar ze hadden liever helemaal geen kinderen erbij. Ik heb mn dochter met 8 en 12 weken wel meegenomen ;) maar het is overal anders, dus vraag het even van tevoren!

Bij ons mocht het wel met 8 weken en 12 weken, niet met 20 weken omdat die echo medisch is. Maar ze hadden liever helemaal geen kinderen erbij. Ik heb mn dochter met 8 en 12 weken wel meegenomen ;) maar het is overal anders, dus vraag het even van tevoren!

Dank voor jullie reacties! Echt een pregnancy brain wat dat betreft. Voel mij een beetje dom om te bellen ?, maar misschien dat ik dat vandaag toch nog even ga doen. 

Terug
Bovenaan