Echo

Ik ben 12,5 week zwanger, ik heb bij 8,4 week een goede echo met kloppend hart gehadBij 10,3 weer een echo en ook die was goed, nu hoef ik pas bij de 16 weken weer terug te komen<br />Hoe vaak hadden jullie een echo? <br />

Ik met 7, 11 en 20 weken (die waren standaard). Zelf nog een pretecho laten maken tussendoor voor geslachtsbepaling. Met 28 weken een groeiecho + placentaligging en met 32 weken ook een groeiecho. Die laatste twee waren extra omdat het kindje aan de kleine kant was.

Ik heb er meerdere gehad omdat ik een medische reden daarvoor heb
8,12 ( termijn) en 20 weken. 30 en 34 weken een groei echo. En 35 tot 41 weken elke week een echo, hoorde gewoon bij de wekelijkse controle.

Met 8-12-20 weken. In principe is met 20 weken ook de laatste, altijd. Mijn tweede kindje lag in stuit dus toen hebben we nog extra echo's gehad met 32-36-38 weken, Maar die zijn niet persé leuk. Daar zie je weinig op omdat de baby dan al zo groot is. Je ziet dan alleen een in elkaar gevouwen lichaampje ;)

Hier ook 8ste week, 11de week echo. 16de week vlgnde week maar dan is 't alleen controle bloeddruk /gewicht geen echo helaas. Week 20 pas weer echo (uitgebreid) zo heeft de verloskundige mij 't verteld :)

Terug
Bovenaan