Echo

<p>Hallo mommy’s/mommy’s to be</p><p> </p><p>Ik zit echt in spanning en vind dat echt niet leuk.. ik overweeg ook om mijn verloskundige te veranderen.</p><p> </p><p>ik ben nu 6+2 </p><p>Had een inwendige echo laten maken met 5+5 bij een andere verloskundige en zij zag toen het vruchtzakje en een dooierzakje,  de mijne heeft juist niks gezien wat ik echt raar vond en de kwaliteit van hun apparaat is ook heel naar.. vandaag weer geweest bij mijn eigen vk ze keek uitwending en zag niks maar vorige keer haar collega zag wel een vruchtzakje uitwendig dus vind dit echt raar.. </p><p>ze keek daarna inwendig en met moeite kon je de dooierzakje zien… bij de andere vk was de beeld zo schoon en je kon gelijk dooierzakje zien bij mijn eigen zag je het echt met moeite en veel</p><p>Beweging.. toen zei ze tegen mij dat ik mijn handen onder mij billen moest doen en beetje omgaan moet gaan… toen ging ze verder kijken en zag iets knipperen… ik voel me daar ook niet goed bij.. bij allebei de echo’s zeiden ze alleen maar dit zit niet goed meid… dit zit fout… ik vind dit geen fijne vk </p><p>Wat zouden jullie doen?</p><p> </p><p>Ps: ik heb al contact opgenomen met de andere vk die wel juist alles goed zag en zei dat ze een goede begin van zwangerschap ziet…</p><p> </p><p>Als ik ook zo lees, verschilt het per persoon wannee je het hartje ziet kloppen bij een is het al 5 weken en bij andere pas met 8 weken..</p><p> </p><p>Graag jullie mening of misschien hebben jullie dat zelf gehad..</p><p> </p>

Geen ervaring mee. Maar zou wel een andere vk nemen. Je voelt je duidelijk niet op je gemak bij deze en je moet nog zeker 7 maanden bij deze vk. En dan ook nog bevallen terwijl je daar niet prettig bij voelt. Je moet zeker bij je bevalling iemand hebben waar je je prettig bij voelt

Kun je niet weer bij de verloskundige van de eerste echo een echo laten maken? 
Als je je niet op je gemak voelt, moet je sowieso een andere zoeken. Ik hoop voor je dat het goed zit. Bedenk wel dat een echo maar een momentopname is en dat een goede echo van een paar dagen geleden gewoon toch kan betekenen dat het nu alsnog mis zit. Als jij denkt dat het de kwaliteit van het beeld is, dan weet je meer als je weer naar dezelfde van eerst ging. 

Terug
Bovenaan