Echo?

Hallo allemaal, ik heb afgelopen donderdag een echo gehad denkend dat ik 6 weken ben, heb deze zo vroeg laten doen ivm miskraam 2 maand geleden. Maar nu zagen we dit..... kon volgens haar 2 kanten opgaan of ik ben nog maar rond de 4 a 5 weken of word weer miskraam. Wie heeft dit ook wel is gehad en hoe is het afgelopen?

Das het risico van een 6 weken echo, je bent daarna meestal meer onzeker dan ervoor. Een meting is zo lastig zo klein en een vroege/late eisprong en ovulatie kan ervoor zorgen dat je toch bijvoorbeeld een week minder ver bent dan gedacht.
Hooelijk groeit de kleine en is je volgende echo goed

Ik had dit ook. Ik dacht ruim 6 weken te zijn en we keken op de echo: "leeg" vruchtzakje. Uiteindelijk met veel moeite was er een knipperend hartje te zien en de grootte van de baarmoeder kwam overeen met slechts 5 weken zwangerschap.
Uiteindelijk bij ons allemaal goed gekomen, ben nu 19 weken. Het was gewoon een late eisprong geweest. Maar spannend is het wel! Helaas zit er niks anders op dan "ouderwets" afwachten. Wij hebben toen wel 2 weken later nog een echo gehad, om te kijken of het wel was gegroeid.

Dank je wel voor je antwoord. Bij mij was er "niks" te zien op een zwangerschaps holte na volgens haar. Maar ze zag dat maakte een uitdraai en dat was het.. was een inwendige echo maar met aan/uit kleden en echo was ik binnen 4 minuten klaar ze heeft echt 1 minuut gekeken

Terug
Bovenaan