echo

ik moet straks voor een echo heen. Ik vind het best spannend. Ben nog steeds bang dat er niks zit of dat het is opgehouden met groeien. vanmorgen werd ik ook nog eens zo plat als een dubbeltje wakker, dus dat hielp hem ook niet echt. kijk, 's avonds ben ik zeer opgeblazen na alles wat ik die dag heb gegeten (meer als normaal) maar 's morgens ben ik nog net zo dun als voor mijn zwangerschap. ik ben nu ongeveer 9 a 10 weken denk ik, maar daarom krijg ik ook een echo, om het zeker te weten. ik ben ook wel weer benieuwd. zou je ook een afdruk van de echo mee naar huis mogen hebben? (voor in het album)
liefs mirjam
 
ik begon pas met 16 weken te groeien...Dus dat je plat bent, dat kan wel. Vaak zijn het je darmen die rond deze weken zijn opgezet. En waarom zou er iets fout zijn, ik snap dat wel, maar je voelt je toch goed. Ik kreeg wel een foto mee naar huis.
 
nou, ik heb de echo gehad. gewoon een buikecho. ging goed. het was duidelijk te zien en ik heb het hartje gehoord, dus er zat wel degelijk wat.
maar wat blijkt nu, ik dacht nu rond de 9 of zelfs 10 week te zitten, maar volgens de echo zit ik nog maar op 7 week. we zijn dus weer net zo ver als in het begin! blijkt dat de dokter mij positief heeft getest met 3,5 week.
ik was er een beetje vroeg bij dus.
nou moet ik met de 14e week weer heen en dan mag ik een videoband meenemen, dan nemen ze het allemaal op. is ook wel weer leuk.
liefs mirjam
 
Hallo Mirjam,

Het is echt prachtig om je kindje voor het eerst te zien op dat schermpje. Vooral het hartje te zien kloppen. Ik ben nu 18 weken en 2 dagen. In het begin was ik ook erg onzeker, dus ik weet precies wat je doormaakt. Op dit moment gaat alles goed, ik voel me uitstekend. Ik wilde je alleen maar laten weten dat de weken bij mij echt voorbij vliegen. Je moet zo veel regelen, je hebt je tijd nog hard nodig.

Groetjes Linda
 
Terug
Bovenaan