echo

hallo allemaal,

ik heb geen vraag ik wou alleen maar even wat vertellen. ik heb gister mijn tweede echo gehad om nu toch eens duidelijk te krijgen hoe ver ik heen was. nu weet ik het: ik ben vandaag 13 week en 4 dagen. de echo was heel leuk. alles was al te zien. het kindje had zelfs al vingerkootjes en alles. ons kindje was ontzettend druk, steeds wegspringen en wegkruipen. de vrouw die de echo maakte wou ons het gezichtje laten zien, maar ons kindje voelde daar niks voor. het is een druk kindje hoor. maar wel ontzettend mooi om te zien. we hebben een foto gekregen en we hebben het ook op laten nemen op videoband (met geluid). dit was waarschijnlijk ook de laatste echo, dus toch leuk dat we de foto en video hebben. nu hopen dat alles goed gaat verder. vast wel.
nou dit was het.

liefs mirjam22
 
Fantastisch!
Ik moet nog twee weken wachten op m'n 1e afspraak met de VK maar verwacht dan m'n echo te krijgen. Ik wil er ook graag een videoband van, lekker af en toe nog even weg zwijmelen. En zeker leuk om aan ouders te laten zien, m'n moeder heeft bij ons nooit een echo gehad vertelde ze laatst, dus dan is het extra leuk.
Succes verder met je zwangerschap.
Groet
Plonie
 
Hoeft niet je laatste echo te zijn.
Rond 20 weken is een pret-echo heel leuk.
Kost rond de E75,=.
Duurt ongeveer een 3kwartier.

Je kan dan ook geslacht zien, hoeft niet!!!!!!!!!
Er liggen vast wel folders bij je vk...
 
Wat een leuk bericht mirjam! Fijn om te lezen dat alles goed gaat! Zeggen ze niet dat drukke kinderen in de buik jongetjes zijn?? Ha ha weet er niks van hoor en maakt toch ook helemaal niet uit wat het word als het maar gezond is.
Geniet maar lekker. Groetjes Esther
 
Hoi,

Ik zou zeker later nog een pretecho laten maken, dat is zooooo leuk!

Ik heb de mijne laten maken toen ik 22 weken was, het kindje is helemaal nagekeken en het was heerlijk om te zien wat hij allemaal aan het doen was. Ik heb het by babyview laten doen, die hebben door het hele land bureau's. Ik zou het je echt aanraden want ik vond dat toch wel een van de hoogtepunten van mijn zwangerschap.

groetjes, jane31wk
 
hoi

ik heb geen pretecho laten maken, vond ik onzin, maar was toch wel leuk geweest! heb nu met 36 wk vanwege een stuitligging ook een echo gehad en het is wel bijzonder hoor, nog even zwaaien.
wel gek dat je alleen een soort doorsnee van je kindje ziet, het is heel moeilijk te bepalen hoe het eruit gaat zien omdat de huid niet zichtbaar is.

liesbeth
 
Terug
Bovenaan