echo

hoi hoi iedereen

We hebben onze echo gehad en we kunnen zeggen hij/zij is alive and kicking.Ik ben wel wat minder ver dan ik zelf dacht namelijk 10 weken en 3 dagen maar dat is niet erg want het hartje klopt al moet je wel ff heeeel goed kijken waar het lichtje knipperd.Ze konden het nog niet horen met de dopthone maar we hebben het gezien en dat is voor ons voldoende.
Pfff wat is dat een opluchting als je het hartje ziet.

p.s ik heb ff mijn naam veranderd want er zit nog een marianne op dit forum mijn naam is nu marianne10w

groetjes marianne10w
 
Hoi Marianne10w
Gefeliciteerd joh. Kan zelf ook niet wachten. Ben nu iets over 5 weken. Mag ivm vorige miskraam met 8 weken een termijnecho laten maken, dus spannend.
He, hoe heet je volgende week, marianne11w? hahahahahhahahaha
Veel plezier met die kleine in je buik en geniet ervan.
XXX
 
Gefeliciteerd wat leuk voor je.
Toch heb ik nog een vraagje, je zegt dat ze het hartje nog niet konden horen. Waarom was dat precies omdat 10 weken zwanger bent of heeft het een andere reden. Ik ben namelijk bij de verloskundige geweest toen ik 6 weken was en wij konden het hartje al heel duidelijk horen toen?? Ben even benieuwd.
 
Ze konden het hartje nog niet horen omdat ik een gewone echo heb gehad(uitwendig) en ze hebben het geprobeerd met een dopthone maar dat wilde nog niet.Maar ik krijg over drie weken weer een echo en dan kunnen ze hem wel horen.Ik moet daar bij zeggen dat ik een dikke buikwant heb en daarom het waarschijnlijk ook nog niet konden horen.

groetjes marianne10wk
 
Terug
Bovenaan