echo

hoi hoi!
Dinsdag krijg ik een echo als alles goed is ben ik dan 10 weken en 3 dagen volgens mijn berekeningen. Kun je dan altijd wat zien of is het ook een beetje afwachten. Heb een normaal postuur en nu zie je nog helemaal niks. Veel plezier met jullie zwangerschappen!
 
Hoi, gefeliciteerd! Bij mij werd er bij 8,5 week een echo gemaakt (ben nu ruim 29 weken) en toen zag je een mini-poppetje. Dus ik denk dat jij ook wel wat zult zien hoor. Succes!
 
Ik kreeg met 11 wkn een echo en daarop zag je een klein mensje met alles erop en eraan (toen zo'n 4 cm): hoofdje, lijfje, armpjes en beentjes, en het bewoog ook nog eens allemaal. Ook zag je een heel klein hartje kloppen (een soort knipperlichtje leek het wel).

Geniet ervan!

N.
37 wkn 6 dgn
 
Je kan zowieso het hartje zien kloppen en het ukkie (de omtrek) zal je ook al vrij duidelijk kunnen zien.

Het kan zijn dat je nog niets zit. Bij mij is het anders. Net als de vorige keer begin ik al met uitzetten vanaf het begin af aan. Is heel persoonlijk hoor en zeker niet iets om je druk over te maken. Succes meis..

Miranda
 
Ik had met 9 weken een echo, omdat de baby toen nog achter het schaambot lag kreeg ik een inwendige echo. Was even wennen, een beetje een vreemd gevoel, maar lang zo erg niet als een eendenbek - maar je kon de baby wel geweldig goed zien! geen vetlagen die in de weg zaten... Ik zag toen heel duidelijk een mini-hoofdje, minirompje en kleine armpjes. Ook het hartje kon ik duidelijk zien kloppen. Dus ik denk dat het wel goed komt dinsdag, veel plezier!
 
Terug
Bovenaan