Echo

hoi
Ik heb met 7 weken een echo gehad i.v.m. een evt. miskraam.
Ja. wat is er te zien? Een vruchtje. Ze bekijken de grootte en kunnen daaraan zien "hoever" je bent.
Meestal zo groot als een pruim of golfbal.
 
hoihoi ik heb met 6 weken een echo gehad en daarop was al wat te zien oa ook gelukkig een kloppend hartje
verder was het bij mij gewoon nog n vlekje was toen 6.3 millimeter dus niet echt groot
moet jij ook voor een echo dan ???
wens je iig veel succes dan
groetjes yvonnie
 
Hoi Yvonnie

Ik heb donderdag een echo gehad en daarop was niet veel meer te zien dan een waasje, ik hoop dat ik inderdaad nog iets minder dan zes wkn was, zoals de gyn vermoeddde, maar eigenlijk weet ik wel beter.
Nou probeer ik er achter te komen of 4a5 dagen erg veel verschil maken met wat je wel of niet op die echo ziet,
In maart ging het mis, maar toen zagen we wel een vruchtje én een kloppend hartje 6.3 wkn nu schatte de gyn 5.5 wkn(is dat dan de leeftijd van het vruchtje of worden die twee bonusweken er door het echo-apparaat ook al bij geteld) ik zelf meende op een dag na zeven weken te zijn(geteld vanaf de laatste dag van mijn menstr.)

groetjes, jeanette
 
hoi,

ik heb met 7 weken en 4 dagen een echo gehad, bij mij was er echt al een boontje te zien, met een wit knipperend vlekje dat was het hartje, wel lukte het niet uitwendig, dus kreeg ik een inwendige echo.
 
Terug
Bovenaan