Echo

Hoi Dames,

Ik heb gisteren een 2de echo gehad. Ben nu 19 weken en 2 dagen zwanger en ze gaan de groei van mijn kindje goed in de gaten houden. Mijn zoontje was namelijk te klein bij zijn geboorte. Alles is tot nu toe goed op groei. Gelukkig maar en hopen dat dat zo blijft. Ook heb ik gevraagd wat het geslacht is en ze zei dat ik een MEISJE krijg. Ze kon het niet met 100 % zekerheid zeggen maar ze zag geen balletjes dus ze zegt: Ik zeg dat het een meisje wordt! Wij zijn er zo blij mee!!! Vandaag ga ik naar een pretechobureau om nog een keer te laten kijken wat het wordt. Hopen dat ze nu ook zeggen dat het een meisje is. Ik moet daar om 20.00 uur zijn en hou jullie nog op de hoogte.

Liefs
Wendy
 
hoi wendy
ik zou ff wachten voor een pretecho als ik eerlijk ben. want 19wk vind ik wel vroeg om het geslacht te bepalen. ik had een echo laten maken met 25wk en toen kon ze net zien dat wij ook een meisje kregen. met 19wk is het allemaal nog heel klein he?
als ik jouw was zou ik ff wachten, het is vrij duur en als je dan ook nog terug moet komen is weer zonde.
ik hoor het wel van je.

liefs sandy
 
Ik zou er ook nog een paar weekjes tussenlaten. In het ziekenhuis hadden ze met 18 weken geconstateerd dat ik een jongetje krijg en 4 weken later had ik mijn pretecho en ook daarop bleek het een jongetje. Het is wat Sandy zegt, het is allemaal nog zo klein en volgens mij kan het best nog fout gezien worden zo vroeg. Maarja je moet het zelf weten.

Ik kreeg met 32 weken nog een echo in het ziekenhuis en toen werd mij meegedeeld dat het met 100% zekerheid inderdaad een jongetje is. Maar vantvoren kunnen ze zo'n zekerheid volgens mij niet geven.

groetjes, Jane 37+4
 
Hoi Sandy
Ja klopt het is nog erg klein, maar bij mijn 1ste zwangerschap ben ik bij 18 weken bij zo'n echobureau geweest en zagen ze direct dat het een jongen was. Volgens mij is het bij een meisje gewoon moeilijker te zien. Normaal doen ze geslachtsbepaling bij 20 weken dus een halve week eerder lijkt mij niet zo'n probleem want dan zit er nog niet zo veel verschil in. Vanavond laat ik het nog even weten wat ze zeggen.

Liefs wendy
 
Terug
Bovenaan