echo

Toen ik de eerste keer naar de vk ging heeft ze een inwendige echo gemaakt toen was is ruim 6 weken en de tweede keer toen was ik 11 weken een uitwendige echo.
 
ik kreeg met mijn vermoedelijke 7 weken een uitwendige echo. als je blaas vol genoeg is moet dit kunnen. en ze kunnen het altijd eerst proberen hoor, als het niet lukt kun je altijd nog inwendig een echo krijgen.
 
Ik kreeg met precies 11 weken de eerste echo en die kon gewoon uitwendig.

Je weet trouwens niet wat je ziet met de eerste echo! Wonderbaarlijk! Vanaf dat moment had ik ook pas echt het idee dat er een kindje in me zat.

 
Ik ben zelf nu 15 weken zwanger en stevig gebouwd. Bij de eerste zwangerschap hebben ze bij 13 weken een inwendige echo gemaakt. Nu bij de tweede zwangerschap heb ik bij 12 weken een goede uitwendige echo gehad.
 
Ik dacht dat ik twaalf weken was en kreeg een uitwendige echo bij de vk. Hierop was niets te zien. ik moest door naar de gyneacoloog de volgende dag. weer een uitwendige echo en er was meteen iets te zien. je kon het hartje zien kloppen. is volgens mij verschillend per vk en afhankelijk van hun apparatuur.
 
Terug
Bovenaan