echo..

hoi allemaal,
Na 4dagen kan ik eindelijk weer op het forum. Hoe is het met iedereen?

Met mij gaat het wel oke; ik heb een afspraak gemaakt voor een termijnecho, op 14 oktober, ik vind het heeel erg spannend,want dan heb ik pas zekerheid)had de 5e week een kleine bloeding na geslachtsgemeenschap), ik ben dan 9weken zwanger, en 5 november moet ik naar de verloskundige??
Zoals ik al eerder zei;ik voel nog steeds niet dat ik zwanger ben, heb alleen hele gevoelige borsten.., en ik maak me zorgen dat ik bijna niks voel...was de echo maar eerder....moet nog zo lang wachten...

zijn er meer vrouwen die niet voelen dat ze zwanger zijn, na 6weken, of ben ik nou de enige??

 
Heb het zelfde hoor maar had dit bij de eerste ook maar toen ik op de eerste echo had gezien dat er echt een levend wezentje in mij zat en ik het hartje had gehoord toen werd het al echter.Rond week 20 toen ik de eerste beweginkjes voelde voelde ik mij pas echt op en top zwanger.Weet dus zeker dat het wel goed komt en misschien krijg jij dit gevoel al wel eerder.Zou me verder niet te veel zorgen maken hoor meer vrouwen voelen aan hun lichaam niet gelijk dat ze zwanger zijn.Veel plezier met de echo.
 
Bedankt voor je reactie, anoniem!Fijn om te lezen,dat jij in het begin ook niks voelde..ik kijk uit naar de echo..

ga nu naar mijn nieuwe woning om te klussen..
 
Hoi Rammetje. Ik voelde ook niet veel bijzonders met mijn eerste, alleen een beetje ongesteldachtig. Nooit misselijk o.i.d geweest. Volgens mij is het heel normaal hoor! Succes met klussen, groetjes Maartje
 
Hoi rammetje
Klinkt bekend. Ik heb in het begin ook geen klachten gehad (nu nog niet...)Pas met een week of 10 had ik zere borsten en voelde me moe maar dat was dan ook alles. Ik heb me ook zeker onzeker gevoeld. Het hoeft dus idd niks te betekenen hoor, dat je geen klachten hebt. Net als de anoniem voelde ik me pas echt zwnager bij de eerste bewegingen en ben nu bijna 32 weken...
Veel plezier met de echo en maak je niet te druk...

Liefs Sas
 
Ik heb ook helemaal geen last van die bekende zwangerschapskwaaltjes hoor. Ben niet misselijk, hoef niet te spugen etc etc. Ik voel me ook nu nog steeds niet echt zwanger ben nu 16 weken zwanger en echt alles gaat goed.

Nou ja we moeten ons maar tot de gelukkigen prijzen, ik hoor namelijk ok hele ander verhalen
 
Hoi rammetje,

Ik ben dan wel sinds de 7e wk heel erg misselijk,hou zelfs geen middageten meer binnen.En hele gevoelige borsten heb ik.

Maar ondanks dat ben ik ook heel onzeker hoor!!Vind het allemaal zo onwerkelijk nog,dat idee dat er nu een klein mensje in je groeit waarvan al een hartje klopt.Ben nu 9 wk en mag dinsdag al een echo laten maken omdat ik er ook echt nog niet van kan genieten.Zo spannend en nieuw allemaal.

Misschien als ik de echo gezien heb dat het dan allemaal wat meer werkelijkheid voor me word.

Ik ben echt zo gelukkig maar er is toch altijd die angst,kan het niet echt uitleggen!!

Ben maar blij dat je geen last van misselijkheid hebt.Dit is gewoon zo vervelend.

Geniet er lekker van en succes de 14e!!
Groetjes Kreeftje.
 
Terug
Bovenaan