echo

Hallo dames,
Anderhalve week geleden heb ik een inwendige echo gehad,ik was toen waarschijnlijk 6 weken.
Nou krijg ik donderdag opnieuw een echo om te kijken hoever ik nou precies ben,want dat kon ze de vorige keer nog niet zien.
Maar nou vroeg ik me af,krijg ik dan weer een inwendige echo of is het op een uitwendige echo ook wel te zien.
Ik hoop dat iemand dit weet,alvast bedankt.
XXX Phoebe
 
Hallo Phoebe,
Ik denk dat je, gezien de duur van je zwangerschap, er rekening mee moet houden dat het weer inwendig is. Vaak doen ze dat tot (ongeveer) de elfde weer. Dat verschilt per VK en ook per vrouw.
Vaak is het beeld vóór de elfde week nog niet zo duidelijk bij uitwendig en daarom is inwendig dan beter. Daar heb je zelf ook meer aan.
Laat je het donderdag nog even weten hoe het was?

Groetjes,
Mel
 
Hoi Phoebe,

Ik heb al een heel aantal echo's gehad tijdens de zwangerschap en voor 12 weken hebben ze bij mij niet eens van buiten geprobeerd, dat was standaard inwendig. Met 12 weken hebben ze wel uitwendig geprobeerd maar het beeld was niet zo duidelijk dus toen moest het alsnog inwendig. Maar je hebt er al een gehad dus je weet al dat het verder geen pijn doet maar dat het wel enorm fijn is om het kindje te zien.

groetjes, Jane
 
Hoi Phoebe,

Bij mij hebben ze het met 11 wkn wel uitwendig geprobeerd, omdat ik dat graag wou.
Dit hebben ze dus gedaan en gelukkig was onze baby toen te zijn, anders hadden ze het alsnog inwendig gedaan.

O ja, inmiddels is dat kleine smurfje van 4 cm een heerlijke knul van 3 mnd, ruim 6 kilo en behoorlijk over de 60 cm!

Succes bij de echo en geniet van je zwangerschap!
 
Terug
Bovenaan